U Parizu je otvorena dosad najobuhvatnija izložba posvećena britanskom umjetniku Davidu Hockneyju, jednoj od ključnih ličnosti savremene umjetnosti. U prestižnom prostoru Fondation Louis Vuitton, od 9. aprila do 1. septembra 2025. godine, posjetioci mogu pogledati više od 400 djela nastalih tokom nevjerovatnih 70 godina karijere.

Ova izložba ne samo da slavi bogat opus umjetnika, već pruža i jedinstven uvid u razvoj jednog prepoznatljivog, stalno znatiželjnog pogleda na svijet.

Postavka je organizovana hronološki i tematski, omogućujući publici da prati Hockneyjev umjetnički razvoj – od ranih crteža iz studentskih dana u rodnom Bradfordu, preko kalifornijskog perioda koji je obilježen slavnim prikazima bazena i sunčanih pejzaža, pa sve do najnovijih radova nastalih u Francuskoj, uključujući i digitalne crteže rađene na iPadu. I u svojoj osmoj deceniji života, Hockney s istom znatiželjom istražuje nove tehnologije, kao što je s entuzijazmom nekad slikao svoje prve akvarele.

Iako je najpoznatiji po radovima u kojima prikazuje svjetlost i vodu – osobito bazene koji su postali njegov zaštitni znak – ova izložba svjedoči o izuzetnoj raznolikosti njegovog opusa. Pored slika, prikazani su i kolaži, crteži, skice, fotografije i video-radovi, čime se publici nudi cjelovit uvid u to kako je Hockney neprestano pomjerao granice medija i vlastitog izražaja.

Poseban dio izložbe posvećen je njegovim najnovijim radovima u kojima koristi savremene digitalne alate kako bi nastavio slikati pejzaže – sada na ekranu, ali i dalje s istom strašću prema boji, svjetlosti i prostoru. Iako tehnički drugačiji, ti radovi tematski ostaju u skladu s njegovim dugogodišnjim interesovanjem za načine na koje percipiramo i doživljavamo svijet kroz umjetnost.

Fondation Louis Vuitton predstavu upotpunjuje ambijent proljeća, dodatno naglašavajući Hockneyjevu prepoznatljivu paletu – bogato zelenilo, intenzivne tonove plave i optimizam koji zrači iz gotovo svakog djela. U vremenu koje nas često preplavljuje brzinom i informacijama, Hockneyjeva umjetnost poziva na usporavanje, promišljeno gledanje i istinsku prisutnost – ne spektakl, nego susret s ljepotom.