Opredijeljenost brenda Audi, jednog od vodećih brendova u automobilskoj industriji, da u okviru društveno-odgovornog djelovanja podrži kulturne institucije i projekte, nastavlja se i tokom ove godine. Na press konferenciji održanoj u subotu, 01.10.2022. godine, u prostorijama najstarije kulturne institucije u BiH, Narodnog pozorišta, ozvaničen je početak partnerske saradnje brenda Audi i Narodnog pozorišta Sarajevo, te najavljena zanimljiva i dinamična sezona.

Narodno pozorište Sarajevo novu umjetničku sezonu 2022/2023. dočekuje s opravdanim optimizmom, te će posjetioci moći uživati u bogatom repertoaru od mjeseca oktobra do jula iduće godine. Ovogodišnja sezona broji rekordnih 14 premijera, kojima su obuhvaćene premijere opere, drame i baleta, kao i mnogobrojne reprize umjetničkih djela koja su već izazvala pozitivne reakcije publike. Direktor Narodnog pozorišta Sarajevo, gospodin Dino Mustafić, posebno je izdvojio repertoar programa “Kultura na ulice” koji za cilj ima da stvara umjetnost, približi i učini je dostupnom za sve građane Sarajeva i drugih gradova širom BiH.

Audi je prepoznao važnost angažmana i pružanja podrške kulturnim dešavanjima u Bosni i Hercegovini, te je nakon saradnje sa Omladinskim Filmskim Festivalom, Sarajevo Film Festivalom i festivalom kulture “Slovo Gorčina” u Stocu, na koncu ove kalendarske godine odlučio podržati i krovnu teatarsku ustanovu u BiH.

Miran Stambol, brand manager za Audi u kompaniji Porsche BH, istakao je: “Krovna i naša najbitnija kulturna institucija, Narodno pozorište Sarajevo, bilježi evidentan napredak po pitanju kulturnih manifestacija. S tim u vezi, sretan sam da je brend Audi jedan od partnera ovogodišnje sezone. Kao što su očekivanja od ove sezone rekordna, tako i brend Audi bilježi svoje rekorde u prodaji i interesovanju kupaca, posebno za električna vozila, što doprinosi činjenici da je elektromobilnost odavno zaživjela na našim prostorima. Ovo je trend koji se nastavlja i u idućoj godini, tako da se radujemo novim uspjesima i očekujemo odličnu godinu pred nama”.

Narodno pozorište Sarajevo, sa svojom više od 100 godina dugom tradicijom, predstavlja najstariju i najznačajniju teatarsku instituciju u našoj zemlji. Podrškom krovnoj teatarskoj ustanovi u BiH, Audi za cilj ima ohrabriti umjetnike, kulturu i zajednicu. Mi u brendu Audi znamo da je svaki automobil poput umjetničkog djela, a umjetnost počinje tamo gdje završava zona komfora.