U sklopu Sedmice mode u Parizu, u dvorištu Institutа du Monde Arabe, 9. marta ove godine, modna kuća Valentino predstavila je svoju kolekciju za jesen/zimu 2025. Revija, oblikovana i osmišljena od strane Alessandra Michelea, ponudila je publici više od same mode – prikazala je slojevitu priču o intimi, identitetu i granicama između privatnog i javnog.

Prostor koji je oponašao javni toalet – uronjen u crveno treperavo svjetlo, s ogledalima i kabinama koje prizivaju atmosferu filmova Davida Lyncha – postao je simbol zamagljenih granica i ogoljenosti savremenog čovjeka. Zvuk puštanja vode u WC školjci na početku revije simbolično je naglasio ideju preispitivanja intime u kontekstu masovnog društva.

„Mislim da je uzvišena predstava koju imamo o intimi kao klizava iluzija: pokušaj da se u nestabilnom toku naše egzistencije prati trajnost identiteta; neizgovorena želja da se objedini kaleidoskop našeg Ja, koji je po svojoj prirodi višestruk“, kaže Michele. „Nijedna intimnost nas na kraju ne može razgolititi, nijedna zavjesa ne može biti poderana da bi nas potpuno ogolila. Jer ideja da postoji jedno autentično Ja, nedirnuto životom i njegovim određenjima, nas zavarava.“

Kolekcija za jesen/zimu 2025. ponudila je 80 lookova – znatno više od prosjeka – u eklektičnoj igri između prošlosti i sadašnjosti. Micheleov prepoznatljivi spoj maksimalizma, vintage estetike, fantazije i nesputanog glamura bio je očit već u uvodnom prozirnom čipkanom bodiju otkopčanom na dnu, kao da je model u žurbi napustio kabinu. Slijedile su raskošne bunde, zvonaste vunene hlače, biserni nakit, haljine inspirisane sedamdesetim, perje, krzno, ali i klasična odijela s umjetnim krznom.