Dom Pérignon, jedan od najprestižnijih brendova šampanjca, pokrenuo je novu kampanju pod nazivom „Stvaranje je vječno putovanje“ kojom slavi svoj dugogodišnji utjecaj na svjetsku umjetničku scenu. Kampanja okuplja sedam poznatih umjetnika i umjetnica iz različitih područja, čime brend još jednom potvrđuje svoju vezu s kreativnošću, luksuzom i estetikom.
U ovoj kampanji učestvuju Zoë Kravitz, Clare Smyth, Tilda Swinton, Alexander Ekman, Takashi Murakami, Anderson .Paak i Iggy Pop – svi redom prepoznatljivi po svom jedinstvenom umjetničkom izrazu. Njihove portrete snimio je američki fotograf Collier Schorr, a kampanja ih prikazuje kako poziraju uz boce Dom Pérignona.
Za potrebe kampanje, rediteljica i spisateljica Camille Summers-Valli snimila je svakog od učesnika kako odgovaraju na pitanje: „Šta je za vas kreacija?“, čime se dodatno naglašava raznolikost i dubina umjetničkih pogleda.
Kao nastavak ove priče, Dom Pérignon će predstaviti limitirano izdanje dizajnerskih komada, nastalih u saradnji s jednim od navedenih umjetnika. Također, jedan od umjetnika nastupat će uživo sljedeće godine kako bi se kreativna poruka kampanje dodatno dočarala. Povodom ove kampanje, brend će predstaviti i četiri nove berbe: Vintage 2008, Berba 2017, Berba 2018 i Rosé Vintage 2010.