Nakon više od šest desetljeća, Nutella najavljuje svoju prvu verziju s novim okusom – Nutella Peanut. Ova inovacija donosi spoj poznate kremaste teksture originalne Nutelle i bogatog okusa prženog kikirikija, što će zasigurno privući sve ljubitelje orašastih plodova.

Nutella Peanut predstavlja prvi veliki iskorak brenda od njegovog osnivanja davne 1964. godine. Kompanija Ferrero, u čijem je vlasništvu Nutella, razvijala je ovaj proizvod punih pet godina, odgovarajući na sve veću potražnju za proizvodima od kikirikija, naročito u Sjedinjenim Američkim Državama, gdje kikiriki zauzima čak 65% ukupne konzumacije orašastih plodova.

Ono što posebno izdvaja novu Nutellu jeste činjenica da je riječ o prvoj verziji bez mliječnih sastojaka koja će se naći na američkom tržištu. Time Ferrero odgovara na trend porasta potrošnje biljnih proizvoda i potrebe potrošača koji biraju veganske opcije. Proizvodnja će se odvijati u Ferrerovoj tvornici u saveznoj državi Illinois, čija je proširena proizvodna linija rezultat investicije od 75 miliona dolara.

Nutella Peanut bit će dostupna kupcima u SAD-u od proljeća 2026. godine. Iako još nema potvrde kada će se pojaviti i na evropskom tržištu, moguće je da će uspjeh u Americi utrti put ka širem globalnom plasmanu.

Za sve poklonike Nutelle i orašastih aroma, ova kombinacija donosi uzbudljiv spoj poznatog i novog – kremasti klasik s dozom kikirikija, bez kompromisa po pitanju kvalitete i užitka.