Nova H&M kolekcija za proljeće/ljeto 2025. godine predstavlja odu ženstvenosti, istražujući raspoloženja, senzibilitete i identitete. U novoj kampanji pojavljuju se inspirativne ženske ikone poput Tyle, FKA twigs i Caroline Polachek, čime se nastavlja afirmacija snažne modne vizije H&M-a i njegovo vodstvo u zagovaranju iznimnog dizajna i saradnje na području muzike i mode.

Kolekcija je podijeljena u dva dropa koja se nadopunjuju, nudeći jedinstvenu perspektivu savremene ženstvenosti. Prvi dio kolekcije dočarava eteričnu boemiju s elementima festivala i urbanog stila, inspiriranu modnim ikonama prošlih desetljeća, uključujući glam rock i New Romantic stilove.

“Ove sezone inspirirale su nas različite faze i trenuci života žena i bogatstvo ženstvenosti. Htjeli smo ponuditi izuzetne komade koji donose energiju i svjetlost. Osjećaj bijega bio je vrlo relevantan: htjeli smo se poigrati s prekrasnom boemom, rock ikonama i festivalskom slobodom”, izjavila je direktorica dizajna brenda Eliana Masgalos.

Kombinirajući elemente prošlih i sadašnjih vremena, modni komadi donose suptilnu, sanjivu nostalgiju s naglaskom na utjecaj 70-ih i 90-ih godina, ali i urbani šarm. Ovi komadi odišu bezbrižnom, ali samouvjerenom atmosferom, usmjereni na eterični i senzualni boemski stil.

Kolekcija je bogata klasičnim rock’n’roll artiklima, poput prozirnih bluza, košulja na vezanje i heklanih haljina. Detalji poput ukrašenih rubova na okovratnicima, elegantnih manžeta od metala i materijala u stilu smole, te laserski rezanih plisiranih suknji s volanima donose dodatnu dinamiku.

Modni dodaci ističu boho duh, s torbama za rame, papučama sa zmijskim uzorkom i biciklističkim čizmama koje savršeno upotpunjuju festivalni izgled. Nakit, sunčane naočale u stilu pilota i ostali detalji zaokružuju cjelokupni dojam.

Kolekcija slavi proljeće i slobodu, te će biti proslavljena festivalom u Los Angelesu 9. aprila, koji spaja modu, muziku i kinematografiju.