Brend nakita PDPAOLA, koji su 2015. osnovali brat i sestra Paola i Humbert Sasplugas, izrastao je iz malog, nezavisnog studija u globalno prepoznatljivo ime. Njihova vizija bila je stvoriti nakit koji nadilazi prolazne trendove, spajajući bezvremensku eleganciju sa savremenim izražajem.

Najnovija capsule kolekcija, predstavljena danas, potvrđuje tu filozofiju. Lice kampanje je Kelly Rutherford, nova ambasadorica brenda, koja svojom sofisticiranošću utjelovljuje ideju da prava ljepota leži u autentičnosti.

Kolekcija obuhvata ogrlice, narukvice, prstenje i naušnice izrađene od 18-karatnog zlata i dijamanata. Dizajn karakteriziraju nježne, valovite siluete u žutom i bijelom zlatu, naglašavajući ženstvenost i profinjenost.

Ovo je ujedno i prva fine jewelry kolekcija brenda PDPAOLA, a cijene se kreću između 400 i 2000 eura. Cijela kolekcija dostupna je na službenoj stranici brenda.