Moda kao jezik emocija, odnosa i života: Answear predstavlja kampanju “Odjeni život dragocjenim stvarima”
Moda i emocije često se prepliću, ali nova Answear kampanja za sezonu jesen/zima 2025. taj odnos podiže na viši nivo. Pod nazivom „Odjeni život dragocjenim stvarima“, brend donosi dvije poetične priče u kojima odjeća postaje glavni junak – simbol odnosa, bliskosti i unutarnjih stanja.
Kampanja kroz ples i igru riječi prikazuje odjeću kao nositelja emocija, naglašavajući da moda može nadilaziti svoju praktičnu funkciju i postati dio lične priče. U prvom spotu, smještenom u intimni prostor hotelske sobe, bijela Paul Smith košulja i čipkasta haljina Twinset oživljavaju kroz plesnu priču o privlačnosti i otkrivanju. Slogan „Ne treba ti da se odjeneš. Treba ti da se razodjeneš.” unosi provokativnu igru dvosmislenosti, sugerirajući da se istinska bliskost rađa tek kada skinemo maske.

Drugi spot odvodi gledatelje u park, gdje vuneni kaput Patrizije Pepe postaje simbol topline i povezanosti. U dinamičnom plesu dvoje plesača, on se pretvara u trećeg protagonistu priče. Slogan „Ne treba ti da ti bude toplo. Treba ti da osjetiš toplinu.” otkriva ideju da odjeća može prenositi osjećaje, sjećanja i bliskost.
„Naša odjeća poprima nove dimenzije ovisno o kontekstu“, kaže Marta Sawicka, direktorica imidž marketinga Answear.com-a. „Ideja ‘Odjeni život dragocjenim stvarima’ ostvaruje se na mnogim razinama – od raznolikosti odnosa, preko dvosmislenosti same odjeće, do igre riječi u našim sloganima.”

Kampanju je realizirao međunarodni kreativni tim predvođen rediteljem Adijem Halfinom i koreografkinjom Emilie Leriche. U spotovima su sudjelovali Mathilde Lin, poznata po ulozi u spotu Harryja Stylesa „As It Was“, i David Lagerqvist u hotelskom segmentu, te Angele Villanueva Jara, finalistica desete sezone „You Can Dance“, i Mermoz Melchior u spotu snimanom u parku. Za styling je bio zadužen Łukasz Witek, medijsko planiranje potpisuje Starcom, a produkciju tim Shootme.
Kampanja „Odjeni život dragocjenim stvarima“ potvrđuje poziciju Answeara kao modne platforme koja nadilazi granice e-trgovine. Lansirana 22. septembra 2025. na svih 12 evropskih tržišta na kojima brend djeluje, ona otvara novo poglavlje u kojem moda nije samo odjeća, već i jezik emocija, odnosa i života samog.