Nihada Sivić, autorica nedavno pokrenutog bloga The Art of What I do, upoznala nas je sa detaljima svog bloga koji služi kao dnevnik inspirativnih crtica iz svakodnevnog života u kojem se dotiče različitih tema iz njene dinamične svakodnevice. Očekujte da će njen blog biti mjesto gdje se susreću skincare ljubitelji, avanturisticki putnici, modni entuzijasti, ali i zaljubljenici u automobile.

Kako je vaša strast prema digitalnom stvaralaštvu i kreiranju sadržaja pridonijela razvoju bloga The Art of What I do, te kako se ta strast reflektira u raznovrsnim temama koje pokrivate, uključujući putovanja, modu i ljubav prema automobilima?

Ja sam digital enthusiast. To je fraza koja me najbolje opisuje. Uživam u kreiranju sadržaja i volim biti dio procesa stvaranja nečeg novog.

Neko sam ko strastveno voli putovanja, ali i njihovu organizaciju. Svestranost užitka putovanja prožeta je zadovoljstvom detaljnog planiranja. Ja nisam influenser na mrežama, već u stvarnom životu. Volim modu, ali ne toliko i trendove.

Kada mogu da biram, uvijek preferiram uloge iza kulisa – gdje mogu dati svoj doprinos kroz strategiju i planiranje. No, za potrebe kreiranja bloga, bilo je neophodno da svoja iskustva stavim u prvi plan. Ponekad je nužno da izađemo iz svoje zone komfora, kako bismo se otvorili za nove prilike i ponudili i drugima svoju autentičnost, ali i inspiraciju.

Kreativnost je oduvijek bila jedan veliki dio mene, a kroz posao je postala jedna od ključnih komponenti mog profesionalnog puta. Rad u marketingu najveće kompanije u autoindustriji u našoj zemlji proširio je moje horizonte, omogućivši mi da svakodnevno istražujem dinamičan svijet ove vrlo zanimljive industrije i otkrivam nove perspektive. Upravo iz tog razloga, automobili će biti jedan jako bitan dio mog bloga. Nakon više od sedam godina rada u ovoj branši, nemoguće je da se ne uvuku pod kožu. Automobili su za mene više od prevoznog sredstva – izvor su inspiracije i uzbuđenja koje me neprestano pokreće ka naprijed. S obzirom na to da jedan dio mog posla podrazumijeva i kreiranje contenta, mogu slobodno reći da sam kroz posao usavršila vještine kreiranja sadržaja.

Zašto baš blog kao forma izražavanja?

Blog je izvrstan izbor izražavanja jer nudi fleksibilnost kreiranja sadržaja u različitim formatima, uz neformalniji ton komunikacije koji omogućava povezivanje sa većim brojem čitalaca.

Također, forma bloga mi omogućava autentičnost – a to je osobina koju ja mnogo cijenim; kao i mogućnost da se dijele iskustva, mišljenja i savjeti na način koji odražava moju osobnost i stil.

Iako je blog u početnoj fazi razvoja, teme nude širok spektar sadržaja koji će zasigurno privući raznoliku publiku zainteresovanu za njegu kože, putovanja, modu i automobile.

Ovaj digitalni prostor sam zamislila kao dnevnik gdje ću dijeliti iskustva i interese iz perspektive konzumenta informacija. Primijetila sam da, iako su nam informacije vrlo dostupne, kredibilitet istih je poprilično narušen i došli smo u eru kada se pisanoj riječi, i svim savjetima generalno, pristupa sumnjičavo.  Iz toga se i rodila ideja za blogom koji vas vodi na putovanje kroz svijet elegancije, brzine i ljepote koja, na prvu, zvuči kao spoj nespojivog.

Moj cilj je da stvorim prostor koji će biti informativan, inspirativan i koristan za ljude koji dijele navedene interese i strasti. S vremenom, očekujem da će blog postati mjesto gdje ce ljudi dolaziti kako bi se informisali, inspirisali i dijelili svoja iskustva.

Otkud ideja za pisanje bloga?

Osjetila sam potrebu da iskažem svoju kreativnost kroz pisanu riječ. Pisanje je moja velika ljubav koja se rodila kroz čitanje. Uvijek sam mnogo voljela da čitam, a taj put me usmjerio na studij Engleskog jezika i  književnosti. Kasnije, studij Komunikologije, ali i potreba da istražujem je oblikovala moju kreativnost i dala joj jedan smislen tok. Moj blog je, ustvari, spoj različitih svjetova i interesa koje čine moju svakodnevicu. U sve što radim unesem neku individualnost. Zbog toga i naziv The art of what I do. Spajam neobične interese i već dugi niz godina se trudim da ljudima u svom okruženju stvorim naviku brige o vlastitoj koži, pokažem neke trikove kada su u pitanju rezervacije putovanja, ali i pametna kupovina zanimljivih odjevnih kombinacija.