Jonathan Anderson, britanski dizajner koji je nedavno napustio poziciju kreativnog direktora brenda Loewe, ostavio je neizbrisiv trag u historiji španske kuće. Tokom više od desetljeća na čelu Loewea, Anderson je transformirao brend u globalni fenomen, a prodaja je porasla s 230 miliona eura u 2014. godini na procijenjenih 1,7 milijardi eura u 2024. godini. Njegov utjecaj na brend bio je neizmjeran, od uzbudljivih kampanja, kultnih street style izdanja koja su voljeli i poznati, do nezaboravnih kreacija na crvenim tepisima.

Kako bi proslavio njegov uspješan mandat, Loewe je objavio luksuznu monografiju pod nazivom „Crafted World: Jonathan Anderson’s LOEWE“, koja na impresivnih 636 stranica donosi vizualnu retrospektivu Andersonovih najvažnijih trenutaka. Monografija pokriva njegov rad od proljeća/ljeta 2015. godine do posljednje kolekcije za jesen/zimu 2025/26. koja je nedavno prikazana u Parizu. Knjiga uključuje fotografije njegovih najzapaženijih kreacija, kultnih kampanja, revija i pažljivo dizajniranih interijera Loewe butika diljem svijeta, kao i intimne trenutke iza kulisa.

U knjizi se nalazi uvod spisateljice Zadie Smith, dok su dijalozi između Andersona i stiliste Benjamina Bruna, te razgovori s prijateljima modne kuće dodatno obogatili ovu jedinstvenu retrospektivu. Monografija dolazi u limitiranom izdanju, smještena u posebno izrađenu kutiju sa zlatnim Loewe monogramom na rubovima.

Iako službeno izlazi 27. marta, knjiga je već dostupna u pretprodaji, a s obzirom na njen luksuzni karakter i ogromnu popularnost Andersonovog rada, očekuje se da će se brzo rasprodati. Cijena ove jedinstvene monografije iznosi 350 eura.