Brend ETIQUETTE, čija je vlasnica i osnivačica Melisa Hujić, proizašao je iz njene duboke ljubavi prema modi i estetici, koja je oblikovala njenu strast još od djetinjstva kada je s nestrpljenjem iščekivala svaku novu haljinu koju bi mogla isprobati. Dane je provodila u krojačkoj radnji svoje tetke, igrajući se s ostacima materijala i praveći odjeću za barbike.

Godinama kasnije, nakon sticanja zvanja diplomirane ekonomistice i nakon desetak godina rada u NGO sektoru, međunarodnim projektima i na kraju marketinškoj agenciji, ova strastvena predanost modi i ljepoti postat će ključna inspiracija za stvaranje brenda ETIQUETTE o kojem danas razgovaramo s njegovom kreatoricom.

Melisa Hujić

Prilikom izrade odjevnih predmeta koji nose ime ovog brenda, uvijek sam se vodila potrebom da to bude nešto drugačije, ali ipak nosivo u različitim prilikama i kombinacijama. Urbana žena, kojoj je potrebno sve i sasvim malo u isto vrijeme, bila je moj glavni izvor motivacije koja me gura naprijed dajući mi vjetar u leđa. Šta želi moderna i urbana žena od jutra do večeri? U čemu se osjeća udobno? Koje će sve situacije imati u jednom danu? Za šta sve treba biti spremna? Sve su to pitanja koja sebi postavljamo svakog radnog dana kada razmišljamo o ženama koje nose ETIQUETTE i za koje stvaramo kolekcije odjeće i modnih dodataka“, pojašnjava Melisa svoj stvaralački koncept, ističući važnost uvažavanja savremenih potreba i stilova žena koje inspiriraju njen dizajn.

U kontekstu bezvremenske mode najviše je prostora za osluškivanje pravih potreba žena, jer svaka od njih želi komad koji može nositi godinama i koji može kombinirati u svoj stil. S tim na umu, mogli bismo reći da naš dizajn ne podliježe aktualnom trendu već ima puno značajniju i dugotrajniju ulogu u odijevanju žene. Naime, stava smo da svaka žena od ETIQUETTE komada kreira svoj stil i to načinom na koji ga nosi i prezentira kroz svoju energiju i način života. Mi smo samo tu da je inspiriramo i ponudimo joj potrebne elemente da se kroz modu izrazi onako kako ona to želi“, dodaje Melisa.

Cijenimo individualnost, originalnost, karakter, slobodu izražavanja, pa i onu dječju zaigranost koju svi imamo u sebi i nekad je sramežljivo puštamo u svijet kroz svoj lični stil odijevanja. Biti svoja je biti u trendu, poruka je koju želimo poslati svim ženama koje nose naš brand“, naglašava Melisa.

Kvaliteta je obilježje kolekcija ETIQUETTE. Brend snažno slijedi “slow fashion” filozofiju.

Upotrebom visokokvalitetnih materijala, besprijekornom izradom i pažnjom prema detaljima, sigurno je da će svaki svaki odjevni komad ostati u trendu i zadugo u vašem ormaru. U stalnoj ponudi brenda ETIQUETTE imamo i komade koji su izrađeni od neiskorištenih ostataka materijala iz prethodnih kolekcija. Ta mala remek djela krase mnoge dame“, ponosna je Melisa.

Kako bi odala počast Sarajevu i obilježavanju 40 godina od održavanja ZOI 84, autorica je nedavno kreirala Olimpijsku Pahuljicu – duksericu Sara, te najavila mogućnost proširenja brenda ETIQUETTE na mušku odjeću.

Po istom principu, kreirala sam nešto novo u svojoj kolekciji. Olimpijska Pahuljica – dukserica Sara, nastala je spontano kao moja želja da poklonim nešto u čast Sarajevu i obilježavanju 40 godina od održavanja ZOI 84. Tako smo konačno dobili komad koji mogu nositi i muškarci. Ko zna, možda je ovo i prilika da započnemo i mušku kolekciju brenda ETIQUETTE jer sam bila upitana nebrojeno puta kada ću početi dizajnirati nešto za muškarce“, zaključuje Melisa.

Melisa Hujić