Debitantska revija za Chanel: Matthieu Blazy reinterpretira klasičnu eleganciju kroz modernu viziju
Matthieu Blazy, novi kreativni direktor Chanela, u Grand Palaisu predstavio je svoju prvu kolekciju za ovu prestižnu kuću. Njegov debi donio je svježu energiju i novi pogled na Chanel – spoj tradicije, savremenosti i osjećaja slobode koji je oduvijek bio dio njenog identiteta. Nakon revije, Blazy je istakao da Chanel za njega predstavlja ljubav i ideju slobode koja nadilazi vrijeme i prostor, baš poput vizije same Gabrielle Chanel.
Kolekcija za proljeće/ljeto 2026. zamišljena je kao dijalog s osnivačicom brenda, kroz koji dizajner istražuje Chanelovo naslijeđe u savremenom kontekstu. Revija, simbolično nazvana „The Universe of Chanel“, odvijala se u scenografiji inspirisanoj svemirom – sjajni pod i monumentalne kugle stvarale su dojam prostora između sna i stvarnosti.

Matthieu Blazy
Prvi model na pisti bio je karirani kostim s kratkim sakoom, koji je isticao kontrast muške i ženske siluete. U prvim kombinacijama dominirali su krojevi inspirisani muškim odijelima, izrađeni u saradnji s kućom Charvet, ali prilagođeni ženskom tijelu. Bijeli smoking uparen s crnom suknjom i prugasta košulja uz crveni donji dio otkrivali su Blazyjevu sklonost ka spajanju strukture i mekoće, čime je istakao ideju slobodnog odijevanja bez granica između muškog i ženskog.

Veliku pažnju izazvala je redizajnirana verzija legendarne torbe 2.55 – izrađena od mekše kože, s bordo podstavom koja namjerno djeluje pomalo iznošeno. “Htio sam da djeluje kao predmet koji je naslijeđen, nošen i voljen”, izjavio je dizajner nakon revije.

Blazy se posebno osvrnuo i na prepoznatljive Chanel kostime od tvida, dajući im nov život kroz izmijenjene proporcije i teksture – produžene sakoe i spuštene suknje koji su Chanelovu klasičnu eleganciju učinili opuštenijom i savremenijom.

U večernjem dijelu revije dominirali su neutralni tonovi – crna, bež i boja slonovače – uz naglaske zlata i svile, kao omaž stogodišnjici Art Decoa, epohe koja je duboko utkana u Chanelov identitet. Čuvene dvobojne cipele reinterpretirane su u toplijim nijansama i nježnijim linijama, ostavljajući dojam suzdržanog luksuza.

Cijelu reviju pratila je pažljivo komponovana muzika koja je započela smireno, a završila energično, uz pjesmu „Rhythm Is a Dancer“. Posljednji izlazak pripao je manekenki Awar Odhiang, čiji je osmijeh u svilenoj bijeloj kombinaciji simbolično zatvorio modni spektakl.

Publika je reagirala s oduševljenjem – Blazy je uspio da Chanelovu estetiku prevede u jezik današnjice. Umjesto da ponavlja poznate motive, reinterpretirao ih je s mjerom i svježinom, potvrdivši da Chanel može istovremeno biti vjeran sebi i potpuno nov.
U nastavku pogledajte galeriju sa svim modelima iz kolekcije.