Casa di Campara lansira kolekciju haljina za maturu: Modni komadi okupani suncem
Nakon već druge godine uspješnog poslovanja, Casa di Campara s ponosom predstavlja svečanu kolekciju za maturantice koje žele zračiti radošću, slobodom i osobnošću.
Kolekcija donosi prepoznatljivu estetiku brenda – hrabre uzorke, vibrantne boje i bezbrižan mediteranski duh, ali ovaj put oblikovanu za nezaboravne večeri, proslavu uspjeha i prelazak u novo životno poglavlje.

“Casa di Campara nastala je iz sna da postane najveći brend odjeće za odmor iz zemlje s najmanjom obalom na svijetu. Haljina za maturu nije samo odjevni predmet, ona je simbol transformacije, slobode i radosti. Želimo da se svaka djevojka u našem dizajnu osjeća kao da ulazi u ljeto svog života“, ističe Maša Čampara, osnivačica brenda.
Kolekcija se oslanja na ručnu izradu u lokalnim krojačkim radionicama, od kojih mnoge vode žene, uz uključivanje mladih kreativnih talenata iz Bosne i Hercegovine. Svaki komad utjelovljuje filozofiju brenda – spoj ljepote, zanatstva i zajedništva može imati moć transformacije.

U kampanji posvećenoj snazi mladih žena, Casa di Campara šalje jasnu poruku – slavlje zaslužuje autentičnost, lokalnu kreativnost i dašak sunca.
Kolekcija maturantskih haljina dostupna je ekskluzivno u Casa di Campara Store, koja se nalazi u Sarajevu na adresi Muhameda Kantardžića 3. Radno vrijeme trgovine je radnim danima od 10 do 18 sati, a subotom od 10 do 15 sati.
Više informacija, kao i sama ponuda brenda, dostupno je i putem online trgovine www.casadicampara.com.

Casa di Campara je modni brend nastao na obali Bosne i Hercegovine, s misijom da spoji bezvremenski dizajn, lokalnu proizvodnju i globalnu viziju. Od resort kolekcija do večernjih haljina, svaki komad slavi sunce, radost i snagu zajednice – iz male nacije prema svijetu. Njihova iskrena želja je pokazati da veličina regije nije ono što je važno, već strast i vizija koje je pokreću. Ovo uvjerenje nadahnjuje brend da kroz ljepotu dizajna doprinosi stvaranju pozitivne promjene i bolje budućnosti za generacije koje dolaze.