Brend Burberry predstavlja novu kampanju pod nazivom Burberry Festival, vizualno snažan omaž festivalskoj kulturi i britanskom identitetu. Kroz seriju spontanih portreta i kratkih filmova, kampanja prikazuje atmosferu koja vlada između nastupa – one iskrene trenutke kada su i izvođači i publika van reflektora, ali jednako autentični i izražajni.

U fokusu kampanje je zajednička strast prema muzici uživo, a kroz komentare poznatih ličnosti iz industrije dodatno se ističe kako je Burberry postao neizostavan dio festivalske estetike. Inspirisana stilom i stavovima iz 1990-ih, kampanja oživljava duh prošlih dekada kroz prizmu savremenosti.

Među istaknutim licima kampanje nalaze se predstavnici britanske i svjetske muzičke i modne scene, među kojima su Liam Gallagher, Goldie, Seungmin, Loyle Carner, Chy Cartier, John Glacier, Cara Delevingne, Alexa Chung, kao i Liamova djeca Lennon Gallagher, Molly Moorish-Gallagher i Gene Gallagher.

Vizuali su snimani u autentičnim festivalskim ambijentima – okruženi ozvučenjem, binama i blatnjavim terenima, čime se dodatno naglašava sirova i nesavršena ljepota festivala. Fotografije potpisuje Drew Vickers, dok režiju filmova potpisuje nagrađivana rediteljica Kim Gehrig.

Poseban značaj ima prisustvo Liama Gallaghera i njegove djece, kao i legendarni Goldie, čime se simbolično povezuje muzičko naslijeđe s novim generacijama koje ono inspiriše. U kampanji, Liam nosi svoju originalnu Burberry parku iz kolekcije Proljeće/Ljeto 2018, dizajniranu od strane Christophera Baileyja. Taj model će u julu ponovo biti dostupan u ograničenoj seriji, i to širom svijeta – kako u prodavnicama, tako i online.

Muzika ima ključnu ulogu i u filmskom dijelu kampanje. Soundtrack čini kultna pjesma „Sweet Harmony“ grupe Liquid – breakbeat i klavirska himna prisutna na britanskoj festivalskoj sceni više od tri decenije, još od prvog izdanja iz 1991. godine.

U modnom smislu, kampanja donosi kolekciju osmišljenu za festivalske dane, sa stilskim i funkcionalnim elementima koji reflektuju britansku svakodnevicu. Torbe „Highland“ u Burberry kariranom dezenu dolaze s premazom otpornim na kišu i vlagu, dok kabanice i jakne s kapuljačom nude praktičnost i prepoznatljiv izgled.

Nadovezujući se na britanske stilske simbole, kampanja donosi i Harrington jakne, parke od najlona i pamučnog gabardina, kao i mini kiltove, gumene čizme i karirane košulje koje se nose otkopčane preko širokih T-majica. Klasični Burberry Check pojavljuje se u novim kombinacijama boja na topovima, polo majicama i bikinijima, dok arhivski motiv viteza iz 1980-ih dobija novo značenje kao dekoracija na odjeći i modnim dodacima.



Upadljivi komadi poput argyle pletiva, denim i jersey komada s ton-na-ton tkanjem, Marsh gumenih čizama, planinarskih čizama „Moor“, klompi „Urchin“ i sportskih patika „Matrix“ dodatno obogaćuju kolekciju. Uz torbe inspirisane kišnim kaputima i unikatne komade nakita s motivima žaba, konja i štitova, Burberry još jednom pokazuje snagu svog spoja tradicije, funkcionalnosti i stila.

Kampanja „Burberry Festival“ predstavlja savršenu simbiozu muzike, mode i kulturnog naslijeđa, potvrđujući status brenda kao ključnog aktera u oblikovanju savremene festivalske estetike.