Poznati hrvatski brend nakita Borboleta predstavio je svoju najnoviju kampanju za Atelier kolekciju, koja uključuje luksuzni niche artisan nakit od zlata s dijamantima, biserima i dragim kamenjem. Za zaštitno lice kampanje odabrana je mlada muzičarka Nika Turković, a inspiracija za kampanju dolazi od old money vibea.

Svaki detalj kampanje osmišljen je kako bi istaknuo bezvremensku eleganciju i luksuz, a u središtu vizuala nalazi se klasični oldtimer Cadillac u mocha nude boji, koji odlično korespondira s odjevnim komadima koje nosi Nika.

Kampanja donosi prvi put u Hrvatskoj predstavljenu kolekciju modnog niche nakita, izrađenu isključivo od zlata, dijamanata i dragog kamenja. Posebnost ove kolekcije je ručna izrada, koja osigurava da svaki komad nosi jedinstvenu priču i karakter.

Atelier kolekcija uključuje i najprodavanije komade Borbolete, među kojima se izdvaja Lucky8 narukvica, sada u verziji sa zlatnim leptirićem ukrašenim dijamantima.

Osnivačica Borbolete, Tajana Lisičar, istaknula je: „Ovaj komad ne samo da decentno dolazi do izražaja i nosi sreću, već svakom vlasniku pruža dodatnu vrijednost – svaka narukvica kupljena u zlatnoj verziji, odnosno Atelier kolekciji, dolazi s besplatnom zamjenom konca zauvijek, čime se naglašava posvećenost kvaliteti i dugotrajnosti te zahvalnosti našim kupcima na vjernosti.“

Borboleta je ponovo pomjerila granice, predstavljajući hrvatskoj publici potpuno novi vizual zlatnog nakita koji nadmašuje očekivanja. Kampanja ne samo da naglašava ljepotu i ležernost Nike Turković, već uvodi novu eru elegancije u svijet luksuznog nakita.