Balenciaga otkriva novo poglavlje pod kreativnim vodstvom Pierpaola Picciolija
Balenciaga je predstavila prvu kampanju pod kreativnim vodstvom Pierpaola Picciolija, koja donosi nježniji i topliji pogled na estetiku ove prestižne modne kuće. Fotograf David Sims snimio je Monu Tougaard i Sandru Murray u intimnim portretima ispunjenim mekom svjetlošću i suptilnom emocijom.

Na pozadini raskošne arhitekture iz perioda Grand Siècle, modeli su prikazani u opuštenom okruženju pariškog hotela l’Hôtel de Maisons–Pozzo di Borgo, umotani u bijele plahte, dok pažnju privlače redizajnirane torbe Rodeo i Le City – simboli profinjenog, nenametljivog luksuza.

Odabir upravo ovih torbi za Picciolijevu debitantsku kampanju nije slučajan. Kultna Le City, ikona 2000-ih koju su nosile Kate Moss, Gisele Bündchen i Carine Roitfeld, vraća se kao most između prošlosti i sadašnjosti – podsjetnik na snagu Balenciagine arhive, ali i na potrebu za ličnim pristupom stilu. Rodeo, s druge strane, predstavlja novo poglavlje: njena mekana forma i funkcionalan, fluidan dizajn savršeno odražavaju Picciolijevu viziju „soft power“ luksuza.

„Htio sam stvoriti nešto osobno, nešto što govori o lakoći ljepote i nježnoj ljudskosti“, rekao je Piccioli. „Raditi s mojim dragim prijateljem Davidom Simsom bilo je posebno iskustvo. Zajedno smo uhvatili Monu i Sandru onakvima kakve jesu – spontane, stvarne, meke, ali snažne. To je nova žena Balenciage i početak poglavlja koje mi duboko znači.“

Kampanja dolazi neposredno nakon Picciolijevog debitantskog predstavljanja kolekcije za Balenciagu na Pariškoj sedmici mode, čime je otvoreno novo poglavlje u historiji ove kuće. Umjesto teatralnosti, Piccioli bira osjećajnost i tihu snagu, stvarajući atmosferu koja spaja eleganciju i iskrenu ljudskost.
Balenciagina žena u njegovoj viziji djeluje samouvjereno, nježno i sigurno u svoju autentičnost – oličenje modernog luksuza koji se ne pokazuje, nego osjeća.