Ako volite Adidas patike, sigurno imate omiljene modele, naročito one koji su postali vječno popularni. Među njima je i model Superstar, koji je prvi put predstavljen davne 1969. godine, a i danas ga nose sportisti, muzičari i pripadnici raznih subkultura – od košarkaških terena, preko hip-hop scene, do ljubitelja streetstyle mode. Adidas ih ponovo stavlja u fokus kroz novu kampanju koja povezuje moderan dizajn s bogatom tradicijom.
Kampanju je režirao Thibaut Grivet, a kroz nju se Superstar model prikazuje kao trajni simbol koji se prilagođava različitim kulturnim kontekstima, povezanim s ljudima koji nose ove patike u svakodnevnom životu. Zanimljivo je da je glavni lik kampanje glumac Samuel L. Jackson.
Poznat po dugogodišnjoj karijeri u filmovima i na televiziji, Samuel L. Jackson pojavljuje se kao narator u uvodnom teaseru kampanje. On pravi paralelu između Superstara i impresivnih građevina poput piramida, te upoređuje osjećaj otkrivanja omiljene pjesme s važnošću trajnog utjecaja, naglašavajući šta za Adidas znači biti pravi original.
Kampanja snažno naglašava autoritet brenda i podsjeća nas da je opet moderno nositi Superstar patike. Također pokazuje kako je važno odabrati jedinstvenu estetiku i zanimljiv format kampanje. Samuel L. Jackson, kao ikona koja odiše autoritetom i samopouzdanjem, potvrđuje trend da se brendovi sve više oslanjaju na međugeneracijske legende, retro-futuristički stil, crno-bijelu estetiku i autentičnost brenda. Njegov stil govora nije slučajan – danas potrošači žele smjele i jedinstvene glasove, a ne dosadne i bezlične reklame.

Run-D.M.C
Podsjetimo, Adidas je osnovao Adi Dassler 18. avgusta 1949. godine. Gotovo osam decenija kasnije, Adidas ima snažan utjecaj na pop kulturu, spajajući sport, modu i umjetnost. Superstar patike ostavile su dubok trag u hip-hop kulturi zahvaljujući Run-D.M.C.-u, koji su bili prva muzička grupa koja je sklopila sponzorski ugovor sa sportskim brendom.

“Beverly Hills Cop”, Eddie Murphy, 1984.