Francuski dizajner Simon Porte Jacquemus još jednom je dokazao da moda za njega nije samo odjeća, već medij za izražavanje emocija, uspomena i identiteta. Njegova nova kolekcija „Le Paysan“ (u prevodu: zemljoradnik/seljak) prikazana je u raskošnom ambijentu L’Orangerie dvorca Versailles, gdje je publiku poveo na intimno putovanje kroz vlastita sjećanja iz djetinjstva.

Inspiraciju za kolekciju pronašao je u ruralnoj Provansi, porodičnim uspomenama i jednostavnosti života na selu, a posebno ju je posvetio svojoj majci, koju često opisuje kao najveću životnu inspiraciju. Emotivna veza s prošlošću osjetila se u svakom detalju – od starih porodičnih fotografija koje je podijelio prije revije, do pozivnica i samih kreacija koje te prizore rekreiraju.

Kolekcija je izgrađena na kontrastu skulpturalnih silueta i prirodnih materijala poput lana, popelina i tila. U ženskoj liniji istaknule su se voluminozne haljine, slojeviti krojevi, pregače i ručno vezeni motivi koji podsjećaju na posteljinu i stolnjake iz porodičnih domova. Muška kolekcija nastavila je sličnu priču – opušteni krojevi, lanene hlače, široke košulje i zemljani tonovi stvarali su suptilnu ravnotežu između rustikalne inspiracije i savremenog dizajna.

Paleta boja ostala je dosljedna Jacquemus estetici – dominiraju bijela, bež i crna, uz povremene pastelne naglaske. Tekstura i ručni rad bili su u fokusu – tkanine su bile bogate detaljima, uključujući i diskretno utkan monogram „J“.

Modni dodaci dodatno su pojačali narativ – espadrile s vrpcama, torbe od rafije, marame i nakit s motivima voća i povrća donijeli su razigranu notu u inače nostalgičnu kolekciju. Posebnu pažnju privukla je i nova torba „Le Valerie“, nazvana po dizajnerovoj majci.

Reviju je pratio gotovo filmski ambijent, a među gostima u prvim redovima našli su se Gillian Anderson, Matthew McConaughey i Camila Alves, Emma Roberts i Laetitia Casta, dugogodišnja muza brenda. Svi su se modno savršeno uklopili u estetiku Jacquemus svijeta.

Na samom kraju revije, dizajner se publici poklonio sa suzama u očima, dodatno naglašavajući emotivnu težinu kolekcije. „Le Paysan“ nije samo oda ruralnoj estetici, već iskren hommage ljudima, mirisima, bojama i uspomenama koji su oblikovali njegov pogled na svijet.