Pariška Sedmica muške mode donijela je jedan od najiščekivanijih trenutaka ove sezone – prvi nastup Juliana Klausnera kao novog kreativnog direktora modne kuće Dries Van Noten. Tridesettrogodišnji dizajner, koji je ranije blisko sarađivao sa samim osnivačem brenda, predstavio je svoju prvu kolekciju za proljeće 2026. i naišao na izuzetno pozitivne reakcije.
Njegov modni debi okarakterisan je kao hrabar, razigran i emotivno snažan. Kolekcijom dominiraju smjeli kontrasti u krojevima, bojama i motivima, a poseban akcenat stavljen je na sarong kao simbol slobodnijeg i osobnijeg izraza. Klausner jasno daje do znanja da ne dizajnira za muškarce koji žele da se uklope, već za one koji žele da se izraze prkosno i autentično.
Stručna javnost i modni mediji, uključujući Vogue Business, pohvalili su njegov rad, naglašavajući da kolekcija odiše poštovanjem prema naslijeđu kuće. Klausner nije pokušao izbrisati tragove onoga što je Dries Van Noten izgradio – naprotiv, gradio je na tom temelju s novom energijom i vizijom.
Reviju je pratila kultna pjesma „Perfect Day“ Loua Reeda, što je i simbolično za ovaj uspješan i emotivan početak nove faze u historiji brenda.