Sarajevo Matinée: Treće izdanje spojilo je muziku, tehnologiju i emociju u elektronsku čaroliju
Još jedno izdanje Sarajevo Matinée serijala donijelo je dan i večer za pamćenje. U ritmu elektronske muzike, terasa sarajevskog MoP-a s pogledom na Trebević bila je centar grada, mjesto gdje se u jedno stapala zvučna i vizuelna magija sve do ponoći.

Atmosferu su zagrijavali domaći favoriti – DJ-evi Alain, Coem, 2odd, Calkins, te Estray, umjetnik svjetskog formata i nomad zvuka. Njihov osjećaj za dinamiku, groove i emociju pokazao se kao savršen recept za prepoznatljivu Matinée zabavu.
Inače, Estray je prvi put stao pred sarajevsku publiku u okviru Matinée koncepta, donoseći set koji je istovremeno ostavio utisak pulsirajuće vibre i poezije. Afro house, tribal groove, slojevitost i dašak svjetskog zvuka isprepleli su se u njegovoj odabranoj selekciji i produkciji za ovu večer, ostavljajući publiku u neobičnom stanju transa – negdje između meditacije i ludila.

„Sarajevo Matinée me privukao profesionalnošću i svjetskim vajbom. Sarajevo mi je posebno – ovdje sam doživio neke od najvažnijih trenutaka u životu. Svaka prilika da se vratim je dragocjena“, rekao je uoči nastupa Vid Marjanović (Estray), a njegova emotivna povezanost s gradom bila je gotovo opipljiva već kada je stupio na scenu.

U međuvremenu, u umjetničkom kutku, publika je imala priliku doživjeti futurističku dimenziju grada zahvaljujući Harisu Hadžiću, digitalnom umjetniku i kreativnom programeru, koji je svojim interaktivnim performansom kroz VR aplikaciju Beat Brush omogućio posjetiocima da zvuk doslovno oslikaju. Kakvo je oduševljenje nastupilo, teško je opisati, kada je publika shvatila da ima priliku isprobavati VR alate, plesati crtajući ritmove i oslikavati futuristički pejzaž oko sebe. Pridružio mu se i Thomas Crauk, francuski vizionar i jedan od pionira muzičko-vizuelnih tehnologija. Crauk, autor originalnog koncepta 3D sintisajzera koji je inspirisao Beat Brush, dodatno je u saradnji s Hadžićem začinio vizuelni identitet večeri elementima svoje VR serije BLAXTAR.

Dodatni dašak futurizma donijeli su i roboti – kao da su stigli iz neke paralelne dimenzije budućnosti, neprimjetno su se uklopili među posjetitelje. Njihov ples, svjetlosni efekti i bacači plamena dali su atmosferi novi nivo vizuelne ekstaze, stapajući se sa muzikom i svjetlom u gotovo nadrealnom ritmu.

U jednom trenutku, dok je nebo iznad Sarajeva gorjelo u nijansama narandžaste i zlatne, zalazak sunca pretvorio je pogled s terase u pravi spektakl – magičan, nestvaran, savršeno uklopljen u večer koja je od početka obećavala drugačije iskustvo. Bas je otkucavao kao srce Sarajeva, a svjetlost igrala u njegovom ritmu.

Da Sarajevo Matinée mora opisati jednom pjesmom, Estray kaže – to bi bila „Walkman“ od Yagye. Iz svijeta elektronske muzike, to poređenje predstavlja istinski kompliment – jer ova pjesma islandskog producenta opisivana je kao suptilna, meditativna, s atmosferom koja se duboko osjeti. A ova subota na terasi MoP-, bila je baš takva – kao jedan veliki, zajednički walkman – u kojem je svako od prisutnih pronašao svoj ritam i svjetlo.