Madonna, kraljica popa, poznata je po tome što je često šokirala javnost, a upravo ta provokativnost bila je jedan od ključnih faktora njenog uspjeha. Iako su svi njeni spotovi bili različiti i često izazivali kontroverze, nijedan nije izazvao toliku pažnju kao spot za pjesmu Like A Prayer.

Ova pjesma objavljena je kao prvi singl s njenog četvrtog albuma 1989. godine, kada je već bila na vrhuncu svoje karijere. Režiju spota preuzela je Mary Lambert, koja je slijedila Madonnine smjernice, stavljajući provokativnost u prvi plan kako bi spot bio što šokantniji. Spot je premijerno prikazan u američkoj emisiji Entertainment Tonight, koja donosi vijesti o poznatim osobama. Međutim, video je stigao prekasno, a kada ga je na brzinu pregledao urednik emisije, odlučio je pustiti samo manje kontroverzni dio, i to samo u odjavnoj špici.

Nakon nekoliko dana, spot je prikazan u cijelosti na MTV-u, što je izazvalo lavinu negativnih reakcija, prvenstveno od strane Crkve, kao i različitih vjerskih skupina, koje su osudile spot zbog “bogohuljenja”. Vatikan je kritikovao spot, a papa Ivan Pavao II pozvao je vjernike da bojkotuju Madonninu turneju u Italiji. Reakcije su bile toliko snažne da je Pepsi, koja je sklopila ugovor s Madonnom vrijedan 5 miliona dolara, odlučila raskinuti saradnju.

Spot za pjesmu Like A Prayer ima složenu i višeslojnu priču. Madonna svjedoči ubistvu mlade bijele žene koju ubija grupa bijelih muškaraca. Kao slučajni svjedok, Madonna je svjesna da ju je jedan od napadača vidio i prijeteći je pogledao. Nije imala hrabrosti pomoći ženi, ali to čini crnac s ulice. Kada stigne policija, hapsi crnca, dok ubice bježe. Madonna, preplašena, traži utočište u crkvi, gdje je lice sveca pred kojim se moli neobično slično crnom mladiću s ulice. U spotu, Madonna pjeva i pleše ispred gorućih križeva, a cijela scena ima erotske motive koji sugerišu hemiju između nje i sveca. Na kraju, Madonna prikuplja hrabrost i ide u zatvor, gdje svjedoči o onome što je vidjela, oslobađajući mladića.