Gibonni je predstavio spot za svoju novu pjesmu „Drvo“, koja donosi intimnu poruku o strpljenju, introspekciji i prolaznosti. Muziku i stihove pjesme potpisuje sam Gibonni, dok režiju, animaciju i montažu spota potpisuje Dinko Čvorić – Doringo.

Čvorićev vizualni pristup dodatno naglašava tematsku dubinu pjesme. Kroz simboliku i poetske prizore, spot poziva gledatelje na dublje razmišljanje o univerzalnim temama života.

Pjesma je na neki način apel i zahvala svim ljudima koji pronađu strpljenje u ovom ludom vremenu, u kojem živimo prebrzo i prepovršno. Naći šest i po minuta svog dragocjenog života da je poslušaju od početka do kraja velika je stvar“, između ostalog, rekao je Gibonni.

Uz pjesmu „Drvo“, objavljena je i istoimena knjiga „Drvo – priče o pjesmama“, priređena od strane Đorđa Matića. Knjiga, koja okuplja 26 autora, među kojima su Miljenko Jergović, Pavle Pavličić, Ivana Šojat i drugi, nudi emotivne i literarno bogate priče – od proznih verzija Gibonnijevih pjesama do originalnih interpretacija – i predstavlja posebnu vezu između muzike i književnosti.

Muzički stihovi i melodije upišu se u ljude kao odgovor u nekom važnom trenutku njihova života. Traju takvi dugo i prenose se. Prenošenje može biti i sasvim stvarno kad pisac prenese osjećaj iz pjesme u svoju priču, pjesmu ili esej. To postaje onda posebna vrsta razgovora s otpjevanom pjesmom“, zapisao je Đorđe Matić u uvodu knjige.

U ovom ambicioznom književnom poduhvatu, pisci su svojim riječima interpretirali Gibonnijeve pjesme, stvarajući literarna djela koja variraju od proznih verzija njegovih pjesama do ličnih priča inspirisanih njegovim prepoznatljivim poetskim motivima. Knjiga donosi emocije, stilsko šarenilo i duboku povezanost između umjetnika i publike, pozivajući na jedinstvenu književnu avanturu.

Miljenko Jergović, jedan od autora, opisuje Gibonnijev svijet „kao u Petra Pana, mračan i dječji, takav da gane one koji se daju ganuti“.