Debi Michaela Ridera kao kreativnog direktora modne kuće Celine donio je novu energiju i signalizirao mogući povratak staroj slavi ovog prestižnog brenda. Iako je početak njegove vladavine došao tiho, u sjeni velikih imena poput Jonathana Andersona, Riderova prva kolekcija naišla je na veoma pozitivne reakcije. Pokazao je da se može vratiti identitet Celinea – ali bez nostalgije, već sa savremenim pristupom.

U prethodnim sezonama Celine se borio s kritikama da kolekcije liče na skupu verziju brenda Zara, a brend je izgubio na relevantnosti. Rider donosi zaokret – umjesto mladalačkog bunta, on se oslanja na zrelost, funkcionalnost i klasičan šik, ali bez gubitka stila i privlačnosti. S obzirom na njegovo prethodno iskustvo u Celineu uz Phoebe Philo, ali i u Balenciagi i Polo Ralph Laurenu, nije čudno što njegova kolekcija spaja utjecaje različitih modnih pravaca – od američkog preppy stila do pariške sofisticiranosti.

U kolekciji dominiraju jednostavni krojevi, neutralne nijanse i kvalitetni materijali. Poseban naglasak stavljen je na svilenu maramu – simbol elegancije i vječni detalj Celine kuće, koja je bila prisutna i na pisti i u pozivnici za reviju. Uz to, Rider vraća prepoznatljivu Phantom torbu, što podsjeća na uspješne poteze drugih dizajnera poput Chemene Kamali u Chloéu.

Kolekcija je pažljivo stilizirana, sa jasnim referencama na prethodne ere kuće: minimalizam Phoebe Philo, rock-chic detalji iz vremena Hedija Slimanea, zemljane tonove u duhu Michaela Korsa, ali i jahačke motive – čizme, remenje, kožne jakne – koji sve zajedno čine sofisticiranu, nosivu i komercijalno privlačnu cjelinu.

Riderov pristup je suptilan, bez drastičnih otklona, ali s dovoljno autentičnosti da usmjeri pažnju javnosti. Njegov cilj, kako je sam izjavio, jeste stvarati modu koja nadilazi trenutak – odjeću koja bilježi život, uspomene i promjene.

Sudeći prema debiju, Celine pod vodstvom Michaela Ridera ima sve predispozicije da ponovo postane jedan od najtraženijih brendova u modnoj industriji – i da vrati titulu „Celine djevojke“ ženama koje su tu estetiku uvijek cijenile.