Originalni bosanskohercegovački brend “Da valja” na simpatičan i originalan način radi na odavanju počasti, popularizaciji i promociji hrane na kojoj su odrasle generacije. Sam izraz Da valja, kojim se želi naglasiti kvalitet ili dobro urađen posao, potiče iz sarajevskog slenga. Ovi ručno izrađeni, unikatni magnetići predstavljaju trodimenzionalno prikazana tradicionalna bh. jela koja su omiljena mnogim Balkancima, ali i hedonistima širom svijeta.

Da valja magnetići služe kao podsjetnik na dobru hranu i lijepe trenutke provedene u posjeti Sarajevu. Iskreno se nadamo da bi naš projekat, kojim na originalan način promoviramo grad, mogao biti dugoročan, te omogućiti posao brojnim mladim ljudima koji završe školu primijenjenih umjetnosti. Stoga, ovim putem, pozivamo bh. i gradske vlasti, #VisitSarajevo, da kao naši partneri učestvuju u samom razvoju projekta”, poručio je Adnan Čengić ispred firme AC connection, koja je ekskluzivni zastupnik Da valja brenda.

U narednom periodu planiramo da kreiramo pakovanja kolača kao što su tulumbe, hurmašice i ružice pojedinačno, u stilu Da valja brenda, te da eventualno ostvarimo saradnju sa slastičarima. Stoga, ekskluzivno za Urban magazin, unaprijed predstavljamo kako će to izgledati”, dodao je Čengić.

Brend i proizvodi “Da valja” zaštićeni su autorskim pravima pri Institutu za Intelektualno vlasništvo BiH.