Potpuno novi Taigo svojim jedinstvenim oblikom budi emocije već na prvi pogled. Ciljna skupina za ovaj novi SUV će prvenstveno biti mladi kupci ali i oni s mladenačkim duhom, koji obraćaju pažnju na muziku, trendove i dizajn.

„Vođeni time, umjesto klasične promocije za tržište BiH, odlučili smo se da u saradnji sa Red Bull-om, podržimo projekat Red Bull Symphonic u kojem su kreativne snage udružila neka od najpoznatijih imena bosanskohercegovačke hip hop scene i Sarajevske filharmonije, i na taj način predstavimo ovaj model nesvakidašnjeg karaktera, te pružimo spektakularno automobilsko, ali i muzičko iskustvo“, izjavio je Dino Bratović, Volkswagen PKW Brand manager

Neka od najpoznatijih imena domaćeg hip hopa predstavila su svoje najveće hitove u sasvim novom ruhu uz pratnju Sarajevske filharmonije.

„Novi oblik karoserije donosi u takozvani »segment A0« kako novi stil tako i popriličnu količinu emocija i individualnost. Ističe se crossover stilom, povišenim položajem sjedenja, velikom praktičnošću za svakodnevicu te iznimno kvalitetnim karakteristikama opreme. Taigo dijeli platformu s Polom i T-Crossom, ali je veći i atraktivniji od njih. Fokus modela Taigo se bazira na dizajnu, individualnosti i emocijama smještenim u gotovo 4,26 metara dugačku karoseriju te postavlja nova tehnološka mjerila u svojoj klasi vozila“, dodaje  Bratović.