Preko 1.900 učesnika iz različitih kompanija iz BiH i regiona okupilo se u četvrtak, 26. septembra, na sedmom izdanju Audi B2B Run utrke u Sarajevu. Istrčanih 5 kilometara predstavlja samo jednu dimenziju ovog najprestižnijeg poslovno-sportskog događaja u BiH, dok je suština utrke bila u stvaranju zajedništva, jačanju organizacijske kulture i osjećaju pripadnosti.

Za razliku od klasičnih sportskih događaja, Audi B2B Run stavlja akcenat na ono što dolazi nakon radnog dana – trenutke koje zaposlenici provode zajedno, stvaranje jačih veza van radnog okruženja i izvan uobičajenog radnog vremena.

Popularnost utrke potvrđuje i činjenica da svake godine bilježi sve veći broj učesnika, učvršćujući svoj status najmasovnije pojedinačne utrke u BiH. Pored kompanija koje redovno učestvuju, ove godine se na startu našao i značajan broj novih firmi koje su istrčale prve kilometre.

Pobjednici ovogodišnjeg Audi B2B Run-a

Tokom utrke mjerili su se pojedinačni rezultati trkača, kao i najbolje vrijeme u ekipnoj kategoriji.

U kategoriji najbržih trkača, prvi je kroz cilj prošao Selmir Hasanović iz kompanije Ministry of Programming, dok je u ženskoj konkurenciji to bila Amela Trožić iz Visokog sudskog i tužilačkog vijeća BiH.

Prvo mjesto u kategoriji malih kompanija osvojila je kompanija Rolla, u kategoriji srednjih kompanija Visoko sudsko i tužilačko vijeće BiH, dok je među velikim kompanijama pobjedu odnijela kompanija Intesa Sanpaolo banka BiH.

Posebno priznanje za Najfit kompaniju, odnosno kompaniju s najvećim brojem učesnika, i ove godine pripalo je timu Raiffeisen banke BiH, čija je ekipa brojala rekordnih 184 trkača.

Također, i ove godine je uručeno priznanje za najbrži ženski tim, a pobjedu u ovoj kategoriji odnijele su trkačice Raiffeisen Bank BiH.

Najaktivniji afterwork party u BiH

Nakon utrke koja je prolazila kroz najatraktivnije dijelove Sarajeva, Vilsonovo šetalište i stadion Grbavica, održan je after run party, ujedno i najaktivniji afterwork party, uz spektakularno proglašenje pobjednika. Za sjajnu atmosferu pobrinule su se Mirela Laković i DJ Forora, a svi učesnici i navijači nazdravili su rezultatima uz pivo sa stilom – Blanc 1664.

Osim brenda Audi, kao glavnog sponzora događaja, partneri događaja su i Turistička zajednica Kantona Sarajevo sa kampanjom Visit Sarajevo, Rolla, Oaza, Carlsberg, R&S, Podravka, Only One Catering i Avalon Sports & Health Club.