Kompanija Galenika sa brendom Pantenol bila je jedan od ovogodišnjih partnera događaja na Eiffelovom mostu u Sarajevu tokom trajanja najvažnijeg kinematografskog događaja u regiji, Sarajevo Film Festivala. Osam dana Sarajevo je odisalo glamurom, dobrom atmosferom i zabavom, a da Sarajlije i turisti dodatno uživaju ove godine svoj doprinos dala je i Galenika.

Plavi Pantenol leptir, zaštitni znak ovog brenda, čekao je posjetioce svako veče na Eiffelovom mostu uz razna iznenađenja, dok su u večernjim terminima posjetioci mogli uživati uz odlične koncerte regionalnih muzičkih zvijezda. Finalno veče bilo je rezervisano za protagoniste Pantenol reklamnog spota, koji su za sve prisutne zvanice izveli Pantenol Butterfly Dance, te dodatno upotpunili i zaokružili ovogodišnje druženje na ovoj sarajevskoj hit destinaciji.

Galenika njeguje povjerenje svojih potrošača, te djeluje u pravcu stvaranja partnerskih odnosa i kreiranja dodatnih vrijednosti za korisnike, a ovogodišnji muzički spektakl u centru Sarajeva, savršeno se uklopio u Galenikinu viziju da svojim potrošačima pruži više i postane dio nezaboravnih trenutaka po kojima je Sarajevo poznato tokom avgusta i festivalskih noći.  Galenika je od 2017. godine dio brazilske NC Grupe, ali je i dalje svojim kvalitetom, posvećenošću, partnerstvima i dugom tradicijom podsjeća da je to jedistveni love brand kojem potrošači širom BiH vjeruju i koji uvijek ide korak dalje.

,,Izuzetno mi je zadovoljstvo da je jedna brazilska kompanija kao što je Galenika, podrškom muzičkog spektakla na Eiffelovom mostu, doprinijela da ovogodišnji Sarajevo Film Festival učini nezaboravnim. U godini kada obilježava 77 godina postojanja, Galenika je još jednom potvrdila svoju posvećenost tržištu Bosne i Hercegovine. Jedan od glavnih ciljeva ambasade Brazila je da pomogne u povezivanju privreda BiH i Brazila“, istakao je g. Lineu Pupo De Paula, ambasador Brazila u Bosni i Hercegovini.

Ključni pokretači poslovne vrijednosti Galenike su investicije, digitalizacija i modernizacija, proširenje portfolija proizvoda, kao i pružanje podrške zajednici u kojoj kompanija posluje, a strateškom saradnjom sa najvećom brazilskom famaceutskom kompanjiom EMS, koja je također dio NC Grupe, se povjerenje potrošača i dobavljača dodatno učvrstilo.

Fokus kompanije Galenika u godinama koje slijede zasigurno će biti održavanju kvaliteta, ciljani razvoj portfolija kao i dodatno pozicioniranje proizvoda na drugim tržištima, pri tome nikada ne zanemarujući lokalno djelovanje kroz društveno odgovorne projekte, te projekte kakav je upravo realizovan na Eiffelovom mostu sa brendom Pantenol, sa željom da ovo bude prvo ali ne i posljednje gostovanje plavog Pantenol leptira u Sarajevu.