Razloga za Argetinu popularnost nije malo, a svojim najnovijim potezom u svoj krug ljubitelja i obožavatelja pozvali su i fanove modernih tehnologija i digitalnog svijeta. Argeta je izdala vlastitu kolekciju koju čini 21 NFT pod zajedničkim nazivom „Argetty-ji“. 

Kolekcija od 21 Argettyj-a oduševila je ljubitelje Argete

Interes robnih marki za blockchain tehnologiju i digitalna sredstva u posljednjih nekoliko mjeseci izuzetno je povećan, jer ta tehnologija markama pruža i nove načine povezivanja s potrošačima. Neke najveće svjetske robne marke već su počele proširivati svoju prisutnost i u okruženje web3.0.

Tu granicu je u martu 2022. pomaknula i Argeta i time se pridružila grupi svjetskih robnih marki koje su do sada već stvorile vlastiti NFT (eng. non-fungible token), odnosno nezamjenjivi žeton. Argeta nije stvorila samo jedan NFT nego cijelu kolekciju koju čini 21 NFT pod zajedničkim nazivom „Argetty-ji“ te time postala prva FMCG marka u regiji s vlastitom kolekcijom NFT-a.

„Argeta je kod potrošača toliko omiljena upravo zato što je donijela revoluciju u tradicionalne paštete i pretvorila ih u moderan proizvod. Zato smo s Argetty-ima ponovno željeli pokazati i dokazati njenu savremenost i inovativnost i taj novi kanal iskoristiti da bismo još jasnije predstavili svojstva marke, koja su je dovela do naziva Broj 1 mesna i riblja pašteta u Evropi”, rezultat Argetty-ja komentarisao je Enzo Smrekar, potpredsjednik Atlantic Grupe za delikatesne namaze, Donat i internacionalizaciju.

NFT-i robnim markama pružaju nove prilike za stvaranje programa lojalnosti jer time mogu potrošačima koji su vlasnici njihovih žetona ponuditi neke pogodnosti u fizičkom i digitalnom svijetu. Kolekcija Argetinih NFT-a trenutno još ne nudi dodatne pogodnosti, „jer Argetty kao kolekcionerski žeton prve i vrlo ograničene serije Argetinih žetona za prave obožavatelje ima drugačiju vrijednost – ta vrijednost se, naravno, može vremenom pretvoriti i u finansijsku”, objasnila je Živa Deu, voditeljica digitalne strategije u strateškom poslovnom području delikatesni namazi u Atlantic Grupi.

Da bi prikazala sve karakteristike i lica proizvoda, Argeta je kreirala 21 Argetty-ja, svaki s jedinstvenom pričom koja predstavlja jednu karakteristiku, vrijednost ili misiju robne marke Argeta. Argetty-ji tako nisu samo digitalni kolekcionerski predmeti, već svaki od njih nosi svoju poruku, a svi Argettyji zajedno čine cjelinu Argetinog identiteta.

21 Argetty koji čini Argetinu kolekciju NFT-a:

  • Famous Argetty
  • Sustainable Argetty
  • Respectful Argetty
  • Family friendly Argetty
  • Junior Argetty
  • Legendary Argetty
  • Exclusive Argetty
  • Veggie Argetty
  • Loving Argetty
  • Always Better Argetty
  • 1 Argetty
  • Spicy Argetty
  • Fisherman Argetty
  • Farmer Argetty
  • Free from Argetty
  • Outdoorsy Argetty
  • Bready Argetty
  • Explorer Argetty
  • Digital Argetty
  • Awarded Argetty
  • Leader Argetty

Najuvjerljiviji obožavatelji postali su vlasnici jedinstvenih Argetty-ja

Argetina kolekcija NFT-a zaživjela je 9. marta na Argetinom Instagram profilu, a za vlasništvo su se mogli takmičiti svi korisnici društvenih mreža. Sve što su ljubitelji Argete morali uraditi jeste da komentarom ispod objave na društvenim mrežama uvjere Argetinu zajednicu da zaslužuju postati vlasnikom Argetinog NFT-a.

U trci za Argetty-je takmičilo se 335 osoba koje su prikupile više od 3.000 lajkova, a samo najuvjerljiviji su postali vlasnici jednog od Argetty-ja. Ponosni vlasnici time su postali dio posebne Argetine zajednice, a Argeta najavljuje da će u budućnosti moći iskoristiti ekskluzivne pogodnosti.

Na društvenim mrežama priča o Argetty-ima dostigla je gotovo 2.500.000 osoba i primila više od 12.000 reakcija. U martu je Argetin Instagram profil dobio skoro 800 novih pratilaca.

Više o Argetinoj kolekciji možete pronaći na https://nft.argeta.com/.