Deveti FMCG Retail Summit, koji će se održati 14. marta 2023. godine u hotelu Hills, pod pokroviteljstvom vodećih trgovačkih lanaca u zemlji i najjačih kompanija iz sektora robe široke potrošnje, na jednom mjestu okuplja kompletnu FMCG industriju i prateće djelatnosti.

Pred industrijom robe široke potrošnje je još jedna izazovna godina, a svi koji posluju unutar nje znaju da je neizvjesnost jedina konstanta koja prati ekonomiju kako naše zemlje, tako i regiona, ali i svijeta. U vremenu kada se traže najbolji modeli za poslovanje, koji će iznjedriti pozitivne i uspješne rezultate, edukacija i networking su osnova koju je neophodno praktikovati.

I ove godine, već deveti put zaredom, organizatori obećavaju izvrstan program, kojem će prije svega u fokusu biti skener retail tržišta, gdje će vodeće regionalne i globalne istraživačke agencije prezentovati najnovije podatke i kretanja koja su obilježila proteklu godinu, koja je bila sve, samo ne obična i jednostavna.

Pored toga jedan dio programa posvećen je izuzetno aktuelnoj temi, s kojom se susreće ne samo FMCG, nego i sve industrije u Bosni i Hercegovini, a tiče se adekvatnog upravljanja ljudskim resursima, i motiviranjem, te zadržavanjem kvalitetnog kadra u kompanijama koje posluju na bh. tržištu. Pokušat će se dati odgovor kako unaprijediti poslovni ambijent, i biti konkurentan ne samo u okviru regiona, nego i šire.

Uvijek je posebno interesantan i panel sa predstavnicima vodećih trgovaca u našoj zemlji, koji se osvrnu na svu problematiku, kao i na pozitivne pomake unutar retaila.

Organizator konferencije je marketinška agencija Altermedia.

Generalni pokrovitelj 9. FMCG Retail Summita je Ovnak i Ziaja.

Retail partneri: Bingo, Konzum, dm-drogerie markt BiH i Mercator.

Sponzori projekta: Meggle BH, Perutnina Ptuj BH, Infostudio, Jeruzalem Ormož, Dr. Oetker, Podravka, Hercegovina Produkt.

 Konferencija u brojkama

  • 9 godina
  • 150+ govornika
  • 100+ sati predavanja & razmjene iskustava
  • 000+ učesnika
  • 500+ kompanija
  • 100+ izlagača

Profil učesnika

  • trgovci svih kanala
  • proizvođači
  • distributeri
  • IT & upravljanje podacima
  • POSm
  • digitalne platforme
  • agencije

Presjek broja učesnika po događaju (500+)

  • 100+ vlasnik, CEO, GM
  • 150+ sales director, KA, area manager
  • 110+ marketing director, trade/category/brand manager
  • 40+ IT / softver / digitalne platforme
  • 40+ POSm industrija
  • 40+ prateće industrije

Više o Summitu, programu i informacijama za prijave na: www.fmcg-summit.ba.