Ljetna sezona odavno nije samo stvar putovanja i odmora – za luksuzne modne brendove, to je vrijeme najvećih takmičenja. U igri su najpoželjnije plaže svijeta, suncobrani s logom, peškiri u prepoznatljivim bojama i pažljivo osmišljene pop-up saradnje koje brišu granicu između mode i ugostiteljstva. Sve više brendova ulazi u prostor beach clubova i hotela, ne samo da bi prodavali odjeću, već da bi ponudili kompletan doživljaj – estetski, ambijentalni i emocionalni.

Kada je riječ o prepoznavanju duha ljeta i pretvaranju plaže u produžetak modne piste, rijetko ko to radi s više stila od Jacquemusa. Njegov najnoviji potez – otvaranje ekskluzivne plaže i butika na Ibizi, kao i beach cluba i dvije ljetne trgovine u Monte Carlu – savršen je primjer kako moda postaje iskustvo koje se nosi, ali i živi.

Jacquemus otvara sezonu – modna bajka na Ibizi i u Monte Carlu

Francuski dizajner Simon Porte Jacquemus već odavno ne kreira samo odjeću – on gradi svjetove. Ove sezone, ljetna moda pod njegovim imenom seli se na dvije lokacije koje mirišu na glamur, sunce i bijeg od svakodnevice – Ibizu i Monte Carlo.

Na Ibizi, u području Cala Jondal, Jacquemus je otvorio mjesto koje briše granice između mode i doživljaja. U pitanju je spoj ekskluzivnog butika i konceptualne plaže koja odiše jednostavnom elegancijom – sve u tonovima pijeska, mediteranskog bilja i opuštenog luksuza. Nova lokacija nudi limitirane komade iz ljetne kolekcije, ali i posebne modele inspirisane samim ostrvom – kao da su proizašli iz sapunice snimljene u zlatnom satu.

No, tu nije kraj. U Monte Carlu, Jacquemus nastavlja svoju ljetnu ekspanziju – s dvije sezonske prodavnice i beach clubom koji djeluje kao scena iz nekog nostalgičnog filma. Sve je dodatno pojačano vizualnom kampanjom u stilu Wesa Andersona: žuti tonovi, prugasti peškiri, brodovi od drveta i vezene bijele haljine koje kao da pripadaju nekom prošlom, zamišljenom ljetu.

Ovog ljeta, Jacquemus ne nudi samo modu – on nudi atmosferu. I još jednom potvrđuje da njegov brend nije trend, već stanje duha.