Danas je početak nove uzbudljive ere u kompaniji HELL ENERGY – nakon najvećeg svjetskog akcionog heroja, glavnu ulogu u sljedećoj reklamnoj kampanji vodećeg mađarskog brenda energetskih napitaka, imat će svakodnevni heroji koje svi poznajemo. Motivaciju za novu reklamu crpili smo iz životnih situacija koje su svima poznate, a to su one situacije kad nam je potreban mali podsticaj kako bi prebrodili prepreke zbog kojih smo stali.

Najnovija reklama kompanije HELL ENERGY koja će krenuti sa emitovanjem u matičnoj Mađarskoj i u inostranstvu od maja 2023, ukratko je podrazumijevala 6 mjeseci planiranja i priprema, ekipu od 100 ljudi, preko 100 statista, 20 istaknutih glumaca, 3 dana snimanja, 4 različite priče i 5 sedmica postprodukcije.

Video prikazuje poznate životne situacije kroz koje prolaze četiri nezavisna lika, suočavajući se sa svakodnevnim izazovima i zadacima gdje jako često ne uspije sve isprve. Prirodno je izgubiti snagu i osjećati se kako ne možete dalje, posebno kada se suočavate s važnom životnom situacijom. Ali kao što je rečeno u reklami, ne osvrćite se nazad, imate sve što vam treba i potrebno je samo da vjerujete u sebe!

“U proteklih pet godina gradili smo komunikaciju kompanije HELL ENERGY oko Brucea Willisa. Tokom ovih pola decenije i brend, ali i sama kategorija energetskih napitaka izuzetno je narasla, kako na domaćem tržištu tako i na međunarodnom planu. Uzimajući u obzir navike konzumiranja, ovi napici se više ne percipiraju kao funkcionalni proizvodi, već kao svakodnevna potreba. Zato je došao trenutak da otvorimo novo poglavlje u brend komunikaciji, iako će Bruce zauvijek ostati ikona u našoj historiji. A ko će bolje preuzeti scenu nakon takve legende nego naši svakodnevni heroji? Oni ne moraju spašavati svijet, ali im je potrebno malo dodatne motivacije u vlastitim životima kako bi savladali poteškoće bilo velike ili male”, rekao je Márton Vecsei, direktor brenda HELL ENERGY.

Reklama će biti prikazana u dužoj, jednominutnoj verziji u nekim od vodećih zemalja kada je u pitanju brend HELL (npr. Mađarska, Grčka, Rumunija, Bugarska), dok će kratka verzija od 30 sekundi promovirati HELL ENERGY energetski napitak u više od 50 zemalja.

Kreativni koncept novog brenda bit će predstavljen na televiziji, društvenim mrežama, bilbordima, citylight reklamama i prodajnim mjestima tokom 2023. godine.