Foto: Adnan Lingo

Nekada je potrebno samo jedno prepoznavanje da bi se pokrenula priča koja traje godinama. Garden of Dreams i CUPRA spojeni su idejom koja prelazi granice klasičnog partnerstva: idejom da snovi ne poznaju granice, da strast prema stvaranju novih iskustava pokreće svijet, i da istinska umjetnost živi tamo gdje se energija pretvara u emociju.

Kada se vrijednosti i vizije poklope, snovi postaju stvarnost

Ono što povezuje Garden i CUPRU nije samo estetika, već zajedničko vjerovanje da se gradovi mogu mijenjati kroz muziku, umjetnost, inovaciju i strast. Zato su se u proteklim godinama na najposebnijim lokacijama Sarajeva stvarali trenuci koji su povezivali ljude, gradili zajednicu i otvarali nove horizonte snova.

Cupra Stage: Ples na najposebnijim lokacijama u gradu

Ova saradnja se ogledala i kroz kreiranje plesnih podija na lokacijama koje su u Sarajevu godinama bile skrivene i neiskorištene. Svaki event na Cupra Stage-u bio je više od običnog događaja, bio je simbol slobode, neustrašive kreativnosti i savršenog trenutka kada ritam preuzima srce grada. Upravo zato je Cupra Stage postao prostor gdje se ideje pretvaraju u pokret, gdje se muzika živi, a snovi ne samo sanjaju nego ostvaruju.

Cupra Stage nije samo lokacija u Bašti snova, to je iskustvo. To je ples na najljepšim lokacijama, to su hiljade ruku u zraku, milion emocija i osjećaj da sanjamo zajedno“, ističu iz Garden of Dreams kolektiva.

Zašto Garden of Dreams i CUPRA?

Dva brenda, svaki poseban na svoj način, ujedinjeni su na vrijednostima koje njeguju od samih početaka: strast, snovi, autentičnost i pokret.

Garden of Dreams je oduvijek bio više od događaja, to je pokret za ljepše, slobodnije, iskrenije izražavanje kroz muziku, umjetnost i zajedništvo. CUPRA je redefinisala svijet automobila kroz estetiku, snagu i inovaciju, stvarajući vozila koja nisu samo prevozna sredstva nego manifest kreativnosti, strasti i naprednog razmišljanja. Zajednički jezik pronašli su u viziji da stvaranje novih puteva nije samo pitanje tehnologije ili muzike, nego pitanje duha.

CUPRA je brend koji ne stvara samo automobile, već kreira iskustva i ostvaruje snove, vođene idejom o slobodi, neustrašivosti i pokretu naprijed. Zato je Garden of Dreams prirodni partner za nas”, izjavio je Amar Čolo, CUPRA brand manager.

Pogled u budućnost: Nova poglavlja

U godini kada Garden of Dreams slavi deset godina postojanja, Cupra Stage će ponovo biti mjesto susreta zvuka, pogleda i snova. Za vrijeme ovogodišnjeg Garden of Dreams Festivala, na krovu grada, gdje se sunce gubi na horizontu Sarajeva, snovi će ponovo postati stvarnost.

Zajedno, Garden i CUPRA nastavljaju pokazivati da, kada umjetnost i strast nađu pravu platformu, ništa nije nemoguće.