Sarajevo je danas ponovo bilo domaćin najvažnijeg regionalnog okupljanja stručnjaka iz svijeta brendinga, marketinga i komunikacija. Trinaesta Brending konferencija, u organizaciji agencije Via Media, pod motom “Brand New Circus”, pretvorila je dvoranu “Mirza Delibašić” u arenu ideja, inovacija i inspiracije.

Dok nas algoritmi svakodnevno guraju ka prosječnosti, govornici svjetskog kalibra okupili su 500 profesionalaca i dokazali da je kreativnost i dalje najjača valuta današnjice.

“Danas živimo u vremenu koje mnogi s razlogom zovu – cirkus. Ali ne onaj zabavni. Već globalni, haotični, često nehumani. Ratovi bez kraja. Genocid koji svijet nijemo posmatra. Tržišta koja se ruše preko noći. Savezi koji se raspadaju. Vrijednosti koje blijede. U tom svijetu, u tom cirkusu, svi mi – brendovi, agencije, kreatori – pokušavamo ostati relevantni. Ponekad samo preživjeti. Ponekad napraviti razliku. Ali ako iko zna kako u haosu pronaći smisao – to smo mi, ljudi kreativne industrije. Jer snalaženje u promjeni je naše prirodno stanje. Danas su nam govornici iz cijelog svijeta pokazali kako da budemo još pametniji, još hrabriji, još kreativniji. Ne samo da bismo bolje radili – već da bismo bolje razumjeli svijet oko sebe“, izjavio je Haris Mujanović, CEO agencije Via Media.

Haris Mujanović

Konferenciju je otvorio Ravid Kuperberg iz Mindscapesa, predavanjem “Where Circus, Creativity and Productivity Meet”, u kojem je publiku pozvao da kreativnost prestane doživljavati kao magiju i počne je shvatati kao vještinu koja se uči i trenira.

Ravid Kuperberg

Maurizio Tozzini iz Dentsu Creative Italy predstavio je “Creative Aerodynamics” – set praktičnih pravila za brendove koji pokušavaju opstati u vrtlogu promjena.

Maurizio Tozzini

U nastavku programa, energični Ali Rez, Chief Creative Officer @IMPACT BBDO, priredio je pravi “The Greatest Show of Ideas”.  Domaći kreativni potencijal zasjao je kroz proglašenje pobjednica takmičenja Young Lions BiH 2025 – dokaz da BiH ima novu generaciju lavova spremnih za svjetsku scenu.

Ali Rez

Pobjednice Young Lions BiH takmičenja

Drugi dio konferencije otvorila je Amrita Lal iz LinkedIn-a, razbijajući mitove o digitalnoj prisutnosti i otkrivajući kako graditi autentične lične brendove u doba algoritamske prevare. Konferenciju je zatvorio Lazar Sakan, CEO agencije New Moment, vraćajući nas “na zemlju” i podsjećajući da lokalne istine često imaju najdalje odjeke.



Brending konferencija 13 još jednom je dokazala da industrija ideja, kada je iskrena i autentična, može izazvati pažnju, emociju – i promjenu.