Na ovogodišnjem Sarajevo Beer Festu osim omiljenog piva i vrhunskog muzičkog doživljaja, posjetioci i posjetiteljke Heineken, Karlovačko i Laško šatora su uživali u sasvim novim ‘pivskim’ izazovima i super nagradama.

Heineken je u svom kutku Live Your Music počastio publiku  fotografijama i  pivom, a najbržih 100 je uz fotografiju dobilo i ulaznicu za muzički događaj u Tuzli, Brodolom. Heineken već dugi niz godina sponzorira najveće svjetske i regionalne muzičke događaje poput Ultra Europe festivala, Exita, Love Festa i Brodoloma.

Svi oni koji su imali životnih nedoumica, mogli su doći u Karlovačko šator i zatražiti savjet od Đurua, lokalnog gurua. Opuštena atmosfera i ozbiljni savjeti gurua, oduševili su posjetiteljke i posjetioce, a svi su uživali u aktivaciji Đuru zove turu. Sve tri večeri Karlovačko je nagradilo po jednog posjetioca ili posjetiteljku nagradom Party za ekipu – bačvom Karlovačkog piva od 30L i mesom za roštilj.

Najveća atrakcija je bila u Laško šatoru, pored kojeg je za one najhrabrije i najokretnije bila postavljena umjetna stijena za penjanje. Na prvi pogled jednostavno, ali oni koji su se okušali u ovom izazovu morali su pokazati dosta snage i spretnosti, uz podršku profesionalnog tima za sportsko penjanje i alpinizam Singing Rock, koji su brinuli za sigurnost penjača i penjačica. Zadnju večer je izvučen i dobitnik koji je osvojio časove sportskog penjanja za četiri osobe i provod u Caffe Mr Kan u Sarajevu.

Heineken kompanija je vodeći proizvođač piva u Europi i drugi najveći proizvođač piva u svijetu, a u regiji je vlasnik brandova Karlovačko, Laško, Union, Zaječarsko, Krušovice i Strongbow.