Na Sajmu za djecu i porodicu održanom u Banjoj Luci 16. i 17. maja dm je svim posjetiocima, a posebno najmlađima ponudio bogat sadržaj. Tokom dva dana Sajma dm kutak posjetilo je preko hiljadu posjetilaca, a sve mališane su, uz brojne aktivnosti, obradovali i dm baloni.

Naime, dm kroz svoje poslovanje veliku pažnju posvećuje porodici i djeci. Mnoge društveno odgovorne kampanje koje dm provodi posvećene su upravo djeci a u babybonus programu lojalnosti trenutno oko 10.000 roditelja i staratelja ima podršku dm-a kroz različite pogodnosti i poklone.

Edukacija je, uz donacije, važan aspekt dm društveno odgovornih kampanja što je potvrđeno i učešćem na Sajmu za djecu i porodicu. Uz zabavne sadržaje poput oslikavanja lica i crtanja pijeskom, zaštitna lica dm kampanje Veseli zubići, dr. Klimozubić i vila Feli, djeci su pokazivali kako pravilno prati zube, a djeca su za svoje znanje o dentalnoj higijeni nagrađena simpatičnim poklonima. Drugog dana Sajma, na centralnoj pozornici, odigran je dio predstave na temu dentalne higijene koja je osmišljena za potrebe kampanje Veseli zubići.

Tematika s kojom se dm predstavio na Sajmu povezana je s kampanjom Veseli zubići koja ima za cilj ukazati na važnost dentalne higijene, a koja će kulminirati donacijom pasti i četkica za zube mališanima u odgojno-obrazovanim ustanovama. Ovu donaciju mogu podržati svi građani u BiH kupovinom proizvoda dentalne higijene u dm prodavnicama u vrijednosti od 10 KM ili više, za što će dobiti dječijim crtežima uljepšan ceker.