Klijenti UNIQA osiguranja, u slučaju iznenadne bolesti, saobraćajne nezgode ili izliva vode u svom domu, na raspolaganju imaju besplatni online servis za brzu i jednostavnu prijavu štete čije korištenje donosi uštedu vremena i novca.

Prijava štete putem online servisa je jednostavna, traje svega minut i možete ju prijaviti sa bilo koje tačke na planeti i sa bilo kojeg uređaja. Prijaviti se mogu štete po zdravstvenom osiguranju, putnom osiguranju, osiguranju stana/kuće i kasko osiguranju. Za prijavu štete online, putem Viber App Moja UNIQA ili putem www.uniqa.ba, UNIQA garantuje isplatu štete u roku od 48 sati.

U slučaju prijave štete putem Viber-a potrebno je prethodno aktivirati Moja UNIQA Viber App – besplatnu aplikaciju koja klijentima UNIQA osiguranja u svakom trenutku, bez obzira gdje se nalazili, pruža kompletan servis na jednom mjestu. „Moja UNIQA“ omogućava klijentima uvid u aktivne i istekle polise, prijavu štete, pregled statusa odštetnih zahtjeva, stanje dužne premije i plaćanje računa potpuno besplatno, odnosno bez bankarskih naknada. Klijenti koji žele iskoristiti sve pogodnosti Moja UNIQA Viber App-a ovu uslugu mogu aktivirati ovdje, a detaljan video tutorijal o aktivaciji dostupan je na www.uniqa.ba

Prilagođavanje navikama klijenata i komunikacija onda i gdje njima odgovara, izrazito je važno za unapređenje kvalitete dvosmjerne komunikacije. UNIQA osiguranje unazad godinama prati trendove digitalizacije i ulaže u razvoj inovativnih proizvoda i usluga koji će klijentima donijeti uštedu novca i vremena. UNIQA je lider među vodećim osiguravajućim društvima u isplati šteta. Na ime 17.500 prijavljenih šteta u 2018. godini, UNIQA je svojim klijentima isplatila 22,4 miliona KM.