Briga o oralnom zdravlju u Bosni i Hercegovini daleko je ispod one na svjetskoj razini, dok smo u Evropi jedna od zemalja sa najnižim stepenom brige o oralnoj higijeni. Tome svjedoče podaci da 95% stanovništva BiH do 35. godine života ima problema sa zubnim karijesom, za koji stručnjaci kažu da je najčešće oboljenje zuba. Zbog toga je potrebno poslati poruku o važnosti adekvatne dentalne njege i zdravlja usne šupljine.

S tim u vezi, dm od 6. maja do 6. juna 2015. godine sprovodi društveno odgovornu kampanju Veseli zubići koju svi zainteresovani mogu podržati kupovinom proizvoda dentalne higijene u vrijednosti od 10 KM ili više. Na ovaj način dm kupci daju svoj doprinos donaciji pasti i četkica za zube mališanima u školama, brojnim udruženjima i ustanovama za djecu bez roditeljskog staranja širom BiH. dm nije zaboravio ni svoje kupce: tokom kampanje proizvodi dentalne higijene najprodavanijih robnih marki sniženi su i do 20%. U znak zahvalnosti za doprinos kampanji kupci će na poklon dobiti dječijom maštom uljepšan dm ceker.

Crteži na cekerima su djelo spretnih ruku mališana osnovnih škola u BiH. Tako dm kupci imaju priliku birati između deset jedinstvenih likovnih radova pristiglih iz pobjedničkih škola u nagradnom konkursu koji je dm organizovao putem svoje facebook stranice tokom mjeseca februara.

“Zabrinjavajući statistički podaci o zdravlju zuba stanovništva Bosne i Hercegovine pokazuju, da je tema zdravlja usne šupljine izuzetno aktuelna za roditelje i djecu. dm nastoji kroz kampanju staviti naglasak na važnost preventivne njege zuba i djecu uz podršku roditelja poticati da brinu o svojim zubima već od malih nogu”, izjavila je povodom početka kampanje Admira Isaković, članica Uprave dm-a, te dodala: “Kao i 2010. godine, kada smo realizirali kampanju Za zdrav i lijep osmjeh, i ovaj put smo za najmlađe pripremili predstavu kojom ćemo im, na jednostavan i razumljiv način, ukazati na važnost njege usne šupljine. Raduje me činjenica da smo od nadležnih ministarstava dobili zeleno svjetlo za održavanje predstava u odgojno obrazovnim ustanovama”, zaključila je gđa. Isaković.

Za zdrav i blistav osmijeh potrebna je kontinuirana i kvalitetna njega, redovni stomatološki pregledi i pravilna ishrana. Stoga dm poziva sve sugrađane da se uključe u kampanju Veseli zubići jer “Od malih nogu treba znati kako zube sačuvati”.