Unosimo svjetlost i svjež zrak! To je vizija Velux kompanije od 1941. godine, kada je  osnivač Villum Kann Rasmussen imao san i dizajnirao prvi moderni prozor na krovu. Uz ovu posebnu inovaciju imao je cilj: unijeti svjetlo i svijež zrak u milione potkrovlja koja su bila prazna u to vrijeme.

Velux je stigao s ovim vrlo posebnim naslijeđem u Bosnu i Hercegovinu prije 20 godina. Godine 1997. nije bilo izvjesno šta je budućnost naše zemlje, ali unutar Velux grupacije su neke zaista hrabri radnici i radnice imali viziju da je pravo vrijeme da bosanskohercegovački potrošači zaslužuju danski kvalitet.

„Mi uspješno prodajemo naše proizvode u Bosni i Hercegovini. Izgradili smo tržište krovnih prozora u proteklih 20 godina, jer naši kupci, odabirom Velux proizvoda dobijaju vrhunsku uslugu“, izjavila je Sanela Salihbegović, direktorica Velux BiH d.o.o.

Jedan od razloga zašto Velux grupacija funkcioniše veoma uspješno i sve vrijeme finansijski nezavisno, je taj što ima 9.500 radnika i radnica širom svijeta, koji su eksperti u prodaji, marketingu i tehničkoj oblasti.

Osnivač Velux grupacije je bio svjestan činjenice da velika kompanija treba da djeluje društveno odgovorno, pored proizvodnje korisnih proizvoda, treba da se brine i za okolinu i društvo.

To je potvrdila i direktorica Velux BiH  d.o.o. svojom izjavom: „Mi u Velux BiH smo jako ponosni da naše komercijalne aktivnosti i profit koji pravimo, nemaju isključivu svrhu reinvestiranja naše kompanije, već dostižu puno veću vrijednost kroz globalna istraživanja i podršku lokalnih socijalnih projekata. Tako je u 2016. godini fondacija donirala u dobrotvorne i neprofitne svrhe, bespovratna sredstva u iznosu od 155 miliona eura na globalnom nivou.“

Davne 1944. godine, Velux osnivač je izjavio: „Jedan eksperiment je bolji od hiljadu stručnih stavova!“ Ovu viziju Velux slijedi i danas. Jedan od takvih projekata su Model Home 2020 – u tri godine, izgrađeno šest objekata u pet zemalja. Projektom Model Home 2020, Velux je stvorio plan za budućnost stanovanja, koji nudi rješenja za neke od najvažnijih društvenih i ekoloških pitanja. Kuće su građene na principima Aktivne kuće, koja za razliku od pasivne osim energetske efikasnosti i životne sredine uzima u obzir dobrobit ljudi koji žive u njima.

Energetska efikasnost u građevinama predstavlja veliki neiskorišteni potencijal, ne samo u smislu korištenja svjetskih resursa na pametniji način, nego i u smislu jačanja ekonomije.

Prednost pametnog korištenja energije u zgradama je prilika da se preoblikuju zgrade u kojima provodimo skoro 90 posto našeg vremena, na način da iste doprinose našem zdravlju i dobrobiti.

Visoko energetski efikasni krovni prozori, mogu imati važnu ulogu u renoviranju i novoizgrađenim projektima s  ciljem smanjenja potrošnje energije i pružanja boljeg unutarnjeg komfora. Inovacije su uvijek bile od izuzetnog značaja za Velux grupaciju. Ove godine Velux s ponosom predstavlja novi prozor, dizajniran tako da ima U-vrijednost (faktor izolacije) od samo 1,1 W / m2K, što ga čini energetski najefikasnijim na tržištuna ovom cjenovnom rangu.

Velux je brend i vodeći lider za krovne prozore, koji je ovu poziciju održao punih 75 godina. Ključ ovog uspjeha su: kvalitetni proizvodi, predani radnici i Velux poslovni partneri. „Želimo zadržati ovu stabilnu i jaku poziciju na tržištu u budućnosti, s ciljem povećanja relevantnosti naših proizvoda i mislim da imamo pravu strategiju za to“, zaključila je Salihbegović.