U hotelu Bristol u Sarajevu održana je prva Nielsenova konferencija o najnovijim promjenama u ponašanju kupaca, Category Managementu i trendovima FMCG-a

Konferenciju pod nazivom ”Šesto čulo potrošača” Nielsen je organizovao u saradnji sa In Academy i Altermedia d.o.o, vodećim ponuđačima na tržištu poslovne edukacije u Bosni i Hercegovini.

Kako bi pomogli razumjeti kompleksnost ponašanja kupaca, Nielsen je okupio svoje regionalne stručnjake i ugostio poznatog FMCG eksperta Jean-Jacques Vandenheedea, koji je konsultovao vodeće trgovce poput Walmarta, Carrefoura, Tescoa

Učesnici i učesnice konferencije slušali su, pitali i razmjenjivali mišljenja sa ostalim akterima industrije, te aktivirali svoje Šesto čulo kako bi što bolje upoznali nepredvidljivog potrošača.

Teme o kojima se najviše govorilo bile su: da li poslovanje ovisi isključivo o stanju na tržištu i konkurenciji ili smo sami kreatori svoje sudbine, kakav je bh. kupac, njegove preferencije i specifičnosti, da li je Category Management nova prilika za rast, koliko se prate najnoviji trendovi i kako oni mogu utjecati na rezultate poslovanja…

O temama koje su aktivirale Šesto čulo sudionika konferencije govorili su Andrey Dvoychenkov (Managing Director Adriatic – Nielsen), Igor Grudenić (Retailer Services Account Manager – Nielsen), Krešimir Štivičić (ASO Leader for Adriatics – Nielsen), Ivan Junaković (Client Business Partner – Nielsen), Božana Lovaković (Client Manager – Nielsen), gost predavač Edin Ibrahimović (Izvršni direktor za biznis operacije – Bingo),  gost predavač Jasmin Kukuljac (Direktor prodaje – Orbico), gost predavač Laris Suljić (Ekspert za Trade Marketing – In Academy) i Jelena Doko Cetina (Commercial Leader BiH, Croatia – Nielsen).