Korisnici i korisnice osiguranja su, dajući najveći broj glasova UNIQA osiguranju, pozicionirali ovu osiguravajuću kuću na vodeće prvo mjesto dodjelivši joj titulu Most trusted brand u osiguranju u Bosni i Hercegovini za 2017. godinu.

Rezultat je ovo nedavno objavljenog istraživanja renomirane agencije Valicon koji ukazuje na to koliko su kvalitet i tradicionalni pokazatelji poput snage brenda, lojalnosti i povjerenja ključni za percepciju krajnjeg korisnika o kompaniji, njenim proizvodima i uslugama.

Riječ je o jednom od najopsežnijih istraživanja sprovedenog na uzorku od 3.442 ispitanice i ispitanika, korisnice i korisnika osiguravajućih proizvoda i usluga, koristeći CAWI metodologiju (Computer Assisted Web Interviewing). Metrika za upitnik razvijena je od strane Valicona, i to na temelju standardizovanog pristupa migracijskim analizama i kupovnog puta za kategoriju osiguranja.

Na svim pitanjima vezanim za brend ispitanice i ispitanici su bili u mogućnosti da biraju između svih brendova osiguravajućih kuća na tržištu BiH. Istraživanje je temeljeno na kontinuiranom praćenju korištenja osiguranja kod korisnica i korisnika (fizičkih lica) čime dobivamo jasan uvid u tržište osiguranja u Bosni i Hercegovini sa stajališta krajnje korisnice i korisnika.

Za osiguravajuće kuće povjerenje je jedna od ključnih vrijednosti za nove i postojeće klijentice i klijente, a rezultati istraživanja svjedoče upravo o povjerenju korisnica i korisnika osiguranja u UNIQA brand, njegovu prepoznatljivost i kvalitet.