Stoljećima se prepričava legenda o Hubertusu, koji je rođen 657. godine i živio je u današnjoj Francuskoj. Bio je strastveni lovac. No, bio je i bezobziran i nije poštovao pravila lova, sve dok mu se jednog dana, dok je lovio, nije ukazao divovski bijeli jelen sa užarenim križom između rogova. Hubertus je jelena smatrao znakom. Zavjetovao se da će promijeniti način života i zamonašio se, te su tad postavljeni temelji za ono što će uslijediti kasnije. Naime, Wilhelm Mast 1878. godine otvorio je fabriku octa u gradiću Wolfenbüttelu. Fabriku će 1917-te preuzeti njegov sin Curt Mast, koji je sve do 1934. godine radio na formuli za Jägermeister, čiji je tačan recept i do danas tajna! Curt je napitak prvo napravio za sebe i bliži krug prijatelja lovaca, te im ga je služio kao digestiv odnosno piće nakon obilnih i jakih lovačkih večera, kako bi se pomogao proces varenja.

Jägermeister je mješavina 56 biljaka i začina, kao što su: cajon, ​​šafran, sladić, borovnica, mak, smreka, rabarbara, ginseng, đumbir, anis, narandža, dok se dio sastojaka čuva u tajnosti. Biljke se samelju, stave u hrastove bačve, te preliju alkoholom. Period maceracije traje nekoliko mjeseci, nakon čega se liker filtrira, miješa sa šećerom, karamelom i vodom, te ponovo filtrira i flašira u staklene, tamno zelene boce, kako bi ljekovita i ukusna svojstva Jägermeistera ostala što duže takva.

Posebnost i punoća okusa glavne su odlike Jägermeistera. Dodatno ga diferencira pojavljivanje na tržištu, koje je obilježeno revolucionarnim idejama i hrabrošću, koje je napravilo revoluciju u oglašavanju i građenju zajednice, što jeste bio i ostao fokus Jägermeistera! Tako je prvi iskorak napravljen 1973. godine, kada je klub Eintracht iz Braunschweiga bio u ozbiljnim novčanim poteškoćama. Njemu je bio spreman pomoći Günter Mast, vlasnik destilerije koja proizvodi  Jägermeister. Ali reklami na dresovima sportaša se tada oštro usprotivio Njemački nogometni savez (DFB) koji nipošto nije htio dozvoliti da se igrači pretvore u hodajuće oglasne ploče. No, riječ je bilo o 300 hiljada tadašnjih maraka – koje su klubu bile ljuto potrebne pa je prihvatio ponudu proizvođača likera posluživši se malom dosjetkom. Naime, klub je na svojoj skupštini odlučio – promijeniti grb! Do tada je zaštitni znak kluba bio lav, simbol vojvode od Saske, a na njegovo mjesto je trebala doći glava jelena – i danas poznati logotip Jägermeistera.

Par godina poslije odnosno sredinom 80-ih napravljen je još jedan u nizu iskoraka u marketingu – kreiran je sopstveni brend hostesa: Jägerette! Svaka od njih je od tada do danas jedinstvena, a po mnogo čemu drugačija. No jedno im je zajedničko: znaju zapaliti masu ledeno hladnim Jägermeisterom!

Danas Jägermeister učestvuje u stvaranju najboljih noći i uspomena za ljubitelje biljnog likera širom svijeta, zahvaljujući čemu je postao više od apstraktnog koncepta – postao je stil života!