Marketing agencija Altermedia, u saradnji s Poslovnom akademijom Finance, već četvrtu godinu zaredom organizuje susret najvećih domaćih, regionalnih i svjetskih stručnjakinja i stručnjaka iz oblasti marketinga i tržišnih komunikacija, na prestižnom događaju Sarajevo Marketing Summit koji će se održati u četvrtak, 26. oktobra u Hotelu Hills u Sarajevu, s početkom u 9 sati.

Praktične primjere i rezultate marketinških strategija na internacionalnim, regionalnim i lokalnim tržištima prezentovat će, između ostalih, predstavnice i predstavnici uglednih kompanija kao što su: Vispak, Triglav osiguranje, Mercator, Rapsody Group, Httpool, GfK…

Kroz praktične primjere pokazat će nam kako se uspješno pozicionirati na tržištu, kako svoj brend izdignuti na viši nivo, kako je u tome uspio globalni brend Lego, kako koristiti efikasne koncepte, koji su to novi načini istraživanja potrošača koje treba poznavati svaka direktorica ili direktor marketinga…

Svoja iskustva će sarajevskoj publici prenijeti istaknute ekspertice i eksperti poput Saše Škorića (izvršni direktor HTTPOOL), Nine Bijedić-Mujanović (direktorica društva Vispak d.d.), Igora Maroša (Member of the management bord at Mercator), Sandija Uranca (executive director Gorenje dd), Armina Hodžića (rukovodilac marketinga i prodaje AS Grupacija), Elme Pašić (general manager AT GfK BH), Enisa Ibrahimagića (suosnivač agencije Sol Azur Buena Vista), te Uroša Cvetka (direktor poslovne inteligencije Triglav osiguranje).

Među predavačicama i predavačima svakako se izdvaja Key Speaker konferencije Christian Majgaard, idejni tvorac Legolanda i najuspješniji globalni direktor Lego brenda. Majgaard je jedan od vodećih svjetskih stručnjaka za razvoj strateških korporativnih projekata u velikim organizacijama. On je stručnjak za pitanja ponašanja koji utječu na saradnju uposlenika kao i saradnju između odjeljenja i kultura, a bio je angažovan od strane velikih korporacija poput Deloitte, Leaseplan, Swiss RE, Siemens, Nestlé, Lego…

Na Sarajevo Marketing Summitu će biti dodijeljeno i priznanje Marketing Superstar. U konkurenciji je 15 kandidatkinja i kandidata, a ko će osvojiti titulu ovisi od broja prikupljenih glasova na web portalu Marketing Summita.

Stoga, ne propustite priliku da se na 4. Sarajevo Marketing Summitu uvežete s preko 500 sudionica i sudionika, predstavnica i predstavnika uspješnih bh. kompanija i regionalnih kompanija, ekspertkinja i eksperata iz marketinga i poslovnog svijeta.