Uspješne žene su snažne, poduzetne, kreativne, moderne, nezavisne, sigurne u sebe, inovativne, intrigantne, prelijepe, a kad se podudare istinske vrijednosti, uspjeh je neminovnost.

Brend Subrina je stoga s velikim zadovoljstvom podržao projekt “Ladies In” i postao dio 20.000 uspješnih priča, inspirativnih članica zajednice Ladies In.

Zaštitni znak “Ladies In” događaja već je odavno postala sjajna atmosfera, a taj trend, sudeći prema prvom ovogodišnjem druženju članica Ladies In zajednice, nastavit će se i u ovoj godini.

Narodno pozorište u Sarajevu bilo mjesto druženja više od 350 žena koje su uživale u međusobnom druženju, ukusnim koktelima, zanimljivim prezentacijama, vrijednim poklonima i odličnoj predstavi “Kralj Lear”.

Sjajna “Ladies In” atmosfera iz Sarajeva, nekoliko dana poslije, prenesena je i u Narodno pozorište RS u Banjoj Luci gdje je više od 200 žena svjedočilo ovoj jedinstvenoj i sjajnoj priči promocije kulture i ženskog poduzetništva.

Subrina je i ovom prilikom predstavila svoje proizvode, što je izazvalo veliko interesovanje prisutnih. S obzirom na to da su većina “Ladies In” žena lojalni kupci ovog brenda, možemo zaključiti da se Subrina “vratila kući”.