U Sarajevu je počeo treći po redu FMCG Summit u organizaciji InStore Magazina i In Akademije, a centralna tema konferencije je ”Preokret u FMCG industriji”.

Konferenciji prisustvuju eksperti i ekspertkinje iz BiH i regije, eminentni govornici i govornice koji će pred više od 350 učesnika podijeliti znanje, iskustvo, primjere dobre prakse, istraživanja i odgovoriti na goruća pitanja u industriji roba široke potrošnje.

Čast da otvori konferenciju pripala je glavnom i odgovornom uredniku InStore Magazina Rešidu Muratoviću koji je sve prisutne uveo u današnju tematiku, pojasnio značaj konferencije i samu ulogu InStore Magazina i FMCG Industrije.

Inspirativnom pričom, kako napraviti preokret u ”tradicionalnoj” kategoriji sa izuzetno snažnom konkurencijom bila je i prva tema kojom je otvorena konferencija, a o kojoj je govorio Amir Tobudić (Carlsberg). Istakao je da su za razvoj brenda i poslovanja općenito ključni ljudi, tim, integritet, kultura, focus, tim, fun i ponovo ljudi.

Predavanje koje je uslijedilo i izazvalo sjajne reakcije je domaća uspješna priča Mesne industrije Ovako, i primjer Nedžada Biberovića o koracima i putu do uspješnog proizvoda.

Prvi dio Summita zaključen je izvanrednim i stručnim predavanjem Andreja Belea iz Atlantic Grupe, koji je na praktičnom primjeru prikazao šta sve možemo učiniti da ostvarimo jednaku ili veću prodaju u situaciji kad cijela kategorija stagnira ili pada.

U nastavku konferencije prisutni će imati priliku da upoznaju, slušaju i dobiju odgovore na sva aktuelna pitanja iz industrije, a oni su FMCG magovi: Ermin Šabanović (Henkel), Darko Vaselić (Johnson&Johnson), Ismir Omeragić (Valicon), Berislav Znidarčić (Nielsen), Dragan Vojvodić (CEO, Sandler Training), Julijan Komšić (Ipsos), Gordana Kadoić (Adria Corporate Education), Tarik Širbegović (Silk Trade) i Simona Korošec Lavrić (Poslovno i finansijsko savjetovanje).