Završen je prvi konferencijski dan 8. Sarajevo Marketing Summita koji je okupio marketinšku i oglašivačku industriju regiona, te će u dva dana ponuditi sadržaje koji pozivaju na #nextlevel u biznisu i marketingu.

Content kao kralj, ali i najveći izazov i test za sve marketing timove, postavlja se kao ključ problema, ali i uspjeha, kako svakog medija, tako i brendova i kompanija koje se na istim oglašavaju.

Istraživanja Ipsosa pokazala su neznatan pad od 1,2% u medijskoj industriji, dok su predviđanja do 2022. rast do čak 15%. Glavni nositelj tog rasta i dalje su digitalni mediji, koji će do 2025. imati i do 70% vrijednosti potrošnje medija. Unutar same potrošnje u digitali je display advertising u odnosu na search.

Najveći nositelji unutar digitalnih medija su: Facebook, Google, Alibaba, Amazon i Instagram.

Kada je riječ o televiziji, direktor Hayat TV, Elvir Švrakić poručio je: ”Sve dok više od 90% stanovništva ima TV uređaj, pa čak i do tri uređaja po domaćinstvu, televizija će da živi.”

Ono što je ključno jeste kreiranje kvalitetnog contenta sa kojim će se lako poistovjetiti i povezati svaki gledatelj/kupac. Kada je riječ o produkciji, fokusi moraju biti na proizvodnji domaćeg contenta, a da se ostalim sadržajima, kao npr. serijama, popunjava program.

Još jedna zanimljiva tema prvog dana konferencije, koja je privukla pažnju učesnika jeste i podcast kao najveći potencijal za oglašivače.

Podcasti kao medij emituju zanimljiv i zabavan sadržaj, koji se uglavnom sluša u pokretu, i to do 40 minuta dnevno, danas bilježe rast od 75%.

Kada govorimo o influencer marketingu, u panelu sa utjecajnim influencerima i youtuberima saznali smo što se to promijenilo u proteklom periodu, i kada je riječ o njihovoj publici kao konzumentima sadržaja koji plasiraju, ali i samom odnosu sa brendovima koje oglašavaju na svojim social media kanalima.

Ono što je zaključak kroz sve navedene medije jeste sadržaj koji će da ih održi i u budućnosti. Ne postoji loš medij, već samo sadržaj koji će njihovi konzumenti uživati i osjećati ih kao da se svakom pojedincu lično obraćaju.

Govornici prvog konferencijskog dana 8. Sarajevo Marketing Summita su: Julijan Komšić (Ipsos), Elvir Švrakić (Hayat TV), Marko Šobot (Una TV), Džemal Šabić (RTVFBiH), Uroš Bogdanović (Radijski i Podcast expert i konsultant), Erna Saljević (Influenserica i komunikologinja) i Adnan Cerić (Youtuber i Gamer).

Tradicionalno, i ove godine, dodijeljena su i tri Marketing Superstar priznanja za direktore marketinga domaće, regionalne i internacionalne kompanije. Marketing Superstar priznanja dodjeljuju su direktorima marketinga za njihove uspjehe, tj. uspjehe kampanja koje su obilježile 2020/2021. godinu. Značajno je naglasiti da ovo priznanje dodjeljuje marketing struka u sastavu bh. i regionalnih marketinških eksperata, programskog direktora konferencije, agencije organizatora i svi prethodni Marketing Superstar dobitnici.

Ovogodišnja priznanja ponijele su tri marketing stručnjakinje: Nermina Kadrić (Alma Ras), Berina Stambol (International Health) i Lejla Zorlak (Coca-Cola).

U toku je drugi konferencijski dan, a više o programu i govornicima na: www.marketing-summit.ba

Organizator konferencije je marketinška agencija Altermedia.