U petak, 11. marta u 20 sati na sceni Sarajevskog ratnog teatra gostuje predstava “Charon” autorice i koreografkinje Julie Marie Koch. Performans se održava u sklopu programa Scene savremnog plesa festivala Sarajevska zima.

Ulaz na performans je besplatan.

Priča o dvije sestre, koje su pobjegle iz svoje domovine preko Sredozemnog mora je izmišljena, ali opisuje okrutnu sudbinu miliona izbjeglica širom svijeta. Nakon što su se ukrcale u švercerski brod, dožive brodolom nakon kojeg starija sestra umire. Ona je ta koja je došla na ideju bijega, nakon nekoliko pokušaja samoubistva njene mlađe sestre, obje očajne za slobodnim životom i ljubavi bez pritiska krutog i reakcionarskog društva pod izgovorom vjerskih pravila i usklađenosti, potresenog ratom i haosom.

Haron, mitski skeledžija, simbol smrti koji za naknadu od novčića dovozi duše preko rijeke Stiks u Had dolazi joj kao atraktivan muškarac prema kojem ona tone. U užasu brodoloma, ona svoje putovanje nastavlja s njim, odlazeći u mnogo nepoznatija mjesta od onih u koja je mislila stići.

Njena sestra se spasila i stigla u Evropu sama, izgubljena i neznajući ikoga.

U nedjelju u 20 sati na repertoaru je kultna predstava “Ay, Carmela”, čiju režiju potpisuje Robert Raponja, a uloge tumače Selma Alispahić, Dragan Jovičić i Jasenko Pašić.

“Ay, Carmela” je najuspješnija predstava Sarajevskog ratnog teatra i do sada je imala preko 220 izvođenja i oko 80 gostovanja u Bosni i Hercegovini, ali i zemljama širom Evrope. Priča je to o glumačkom i ljubavnom paru (Carmeli i Paulinu), o glumcima, histrionima, zabavljačima, varjetetskim umjetnicima koji su u okolnostima španskog građanskog rata primorani igrati predstavu kao posljednju milost za vojnike, ratne zarobljenike koje fašisti sutradan namjeravaju streljati.

Predstava je intimna i sentimentalna kronika sjećanja, te srdačna počast umjetničkoj časti i dostojanstvu, ljudskosti i moralnoj kvaliteti kolektivne antifašističke svijesti.

Na repertoaru Sarajevskog ratnog teatra se nalazi od 1999. godine i obilazeći teatarske scene u BiH kao i na prostoru gotovo cijele Evrope, slavi sjajnu partnersku igru Selme Alispahić i Dragana Jovičića koji afirmiraju sve vrijednosti Glumca, kao i vitalitet i neprolaznost teatarske umjetnosti.