Od kada je Peugeot predstavio model 308, sa oduševljenjem se čekalo na sportsku izvedbu ovog modela koji je obećavao neusporedivo iskustvo vožnje.

Dizajn najradikalnijeg modela u usponu za vrlo izbirljive ljubitelje lava bio je vrlo zahtjevan zadatak za razvojni tim koji je bio na istoj idejnoj stranici ovog projekta, te koji je imao istu strast za izvedbu. Peugeot je tako okupio svoje eksperte, inžinjere PEUGEOT SPORTA sa bogatim međunarodnim iskustvom.

Model 308 GTi nudi vozačima konačnu vožnju, posjedujući 1,6 THP S&S motor dostupan u dvije izvedbe, 270 KS i 250 KS sa Torsen ograničenom diferencijalom, podesivom šasijom i Peugeot i Cockipt.

Peugeot je ponosan što je dodao model 308 GTi u svoju flotu. Ovo je automobil koji je stvorio velika očekivanja među ljubiteljima koji su svjesni historije u B i C segmentima. Od modela 205 GTi do najnovijeg modela 208 GTi i RCZ R, brend je prodao svoje sportske modele više od 800.000 zadovoljnih korisnika.

Model 308 GTi postavlja novi rekord za omjer težine i snage u svom segmentu, na samo 4,46 kg po jedinici konjskih snaga, dostižući 0-100 km/h u samo 0,6 sekundi pokrivajući 100 metara od starta u 25,3 sekundi.

308 GTi ima snažan i ekskluzivan stil prednjeg i stražnjeg dijela i niži je na zemlji za 11 mm na 19-inčnim Carbon naplatcima.

Peugeot Sport razvio je novi 308 GTi na jasnim specifikacijama: kompaktan, siguran, oštar i fascinantan za konačni užitak u vožnji. Isti aspekti prožimaju svaki aspekt vozila: podvožje modela, motor, kočioni sistem i elektronika.

I dok specifikacije automobila u prodavnici ponekad mogu dati nagovještaj o modelu, pravi osjećaj za vožnju moguće je dobiti samo iza volana. Peugeot 308 GTi od Peugeot Sporta je zapanjujući podsjetnik na tu činjenicu.