Kontinuirano radeći na poboljšanju digitalnog prisustva i komunikacije sa kupcima i partnerima, kompanija Fine Food d.o.o. je pokrenula novu, redizajniranu, web stranicu i svojim kupcima i partnerima pružila još jedan način za interakciju i upoznavanje sa brandom i širokim asortimanom proizvoda.

Redizajnirana Fine Food web stranica donosi nove funkcionalnosti i bogatiji sadržaj. Prilagođena je svim vrstama uređaja, tako da posjetioci na jednostavan i brz način uz preglednu navigaciju mogu doći do informacija o kompaniji, novostima i svim Fine Food proizvodima.

Na novoj stranici dostupan je i kompletan asortiman proizvoda sa stvarnim fotografijama, a svi posjetioci mogu se upoznati sa karakteristikama, nutritivnim vrijednostima, alergenima, dostupnosti gotovo 200 proizvoda na različitim lokacijama, kao i mogućnostima kupovine i kućne dostave.

Kroz maloprodajnu mrežu koji čini 11 trgovina, Fine Food svakodnevno usluži više od 5.000 potrošača. Sada se sve lokacije Fine Food poslovnica, kao i bitne informacije o istima mogu se pronaći u sekciji Fine Food maloprodajna mreža.

Sekcija Fine Food partner nudi svim potencijalnim i zainteresovanim partnerima informacije o franšiznom modelu, dok sekcija B2B otvara mogućnost potencijalnim partnerima da se upoznaju sa različitim opcijama saradnje.

Nova Fine Food web stranica je pored bosanskog jezika dostupna i na engleskom jeziku, a možete je posjetiti na adresi finefood.ba. Fine Food možete pratiti i na društvenim mrežama Facebook, Instagram i LinkedIn.