Moda i prirodna kozmetika idu skupa ruku pod ruku, dobro nam je to poznato. A gotovo da ne postoji bolje mjesto za ukrštanje najmodernijih trendova u svijetu visoke mode s vrhunskom prirodnom kozmetikom GLORIA od revija u sklopu Sedmice mode u Milanu.

Milano, kao jedna od najvećih svjetskih modnih prijestolnica, privlači i okuplja hiljade modnih profesionalaca i talentiranih dizajnera koji su spremni otkriti nove brendove, trendove i lica, što se posebno ističe tokom Sedmice mode u Milanu.

Posebno oduševljenje Zlatnim serumom

Za uljepšavanje modela na Emerging Talents Milan Fashion Showu korišteni su samo najbolji kozmetički proizvodi. Zato su kao bazu za make up modelima, neki od najvećih svjetskih vizažista poput Valerie Orlando, koristili samo vrhunske GLORIA proizvode: dnevnu kremu, piling za lice, hijaluronsku kremu, masku od zelene gline, mlijeko za čišćenje lica… No, posebno oduševljenje izazvao je GLORIA Zlatni serum od smilja koji su vizažisti ocijenili uistinu čarobnom podlogom za make up!

Spektakularni Runaway fashion show, čiji je Prirodna kozmetika GLORIA bila sponzor, održan je 23. februara u impozantnoj historijskoj Palazzo Visconti, a GLORIA proizvodi su korišteni i tokom ostalih dana. Posebno su se istaknuli i u sklopu predivnog Beauty and Bridal by Valeria Orlando showa, posvećenog vjenčanju i kozmetici te dvodnevnoj modnoj prezentaciji 25. i 26. februara. Iako se svjetskoj modnoj sceni GLORIA vrhunska kozmetika predstavila prvi put, njeno predstavljanje popraćeno je pljeskom i priznanjem od strane publike i sudionika, a oko njenog sudjelovanja na ovom prestižnom događaju se angažirao Josip Grabovac, modni novinar, konzultant i brand development, koji u ovoj  prijestolnici mode djeluje već osam godina.

Predstavljanje GLORIE na Emerging Talents Milan Fashion Showu u sklopu trajanja Sedmice mode u Milanu podržali su i generalni konzul Bosne i Hercegovine u Milanu, Dragan Mihaljević, generalni konzul Hrvatske u Milanu, Stjepan Ribić, direktorica Glorie, Neira Kurtović, direktorica marketinga Glorie, Maja Pehar, naša poznata lica iz svijeta mode, Sarah Čerkez i Amra Džeko, Ivana Stavljenić iz Green&More media i Danijela Škutor, konzultantica za digitalnu umjetnost i marketing.

Prirodna kozmetika GLORIA je svjetski brend

GLORIA je bazirana na najkvalitetnijim prirodnim i organskim sastojcima, a iza svake formulacija stoje godine istraživanja, znanje, velika ljubav i trud. Milanska je modna scena u ovo kratko vrijeme već prepoznala i potvrdila njenu kvalitetu te je stala uz bok snažnim, kultnim imenima visoke mode.

“Dok svjedočimo brzim promjenama trendova i mode, lijepa i njegovana koža je ono čemu uvijek težimo. Stoga smo iznimno ponosni što smo upravo ovdje u Milanu prepoznati i pohvaljeni od strane vrhunskih vizažista i stručnjaka te smo još jednom dokazali da je kvaliteta sastojaka, ljubav prema stvaranju ključ našeg uspjeha”, izjavila je Gloria Galić Volarić, osnivačica branda.

Njega kože je ženama nezaobilazan dio svakodnevne rutine, zbog čega, baš kao što pomno biraju odjeću koju će nositi, posebnu pažnju posvećuju odabiru proizvoda kojima će njegovati kožu. Još od početka 20. stoljeća postoji snažna poveznica između mode i kozmetike. Nerijetko su modni stilovi imali snažan utjecaj na kozmetičku industriju, a s njihovim promjenama, mijenjala se i kozmetička scena, no cilj je ostao isti, a to je – da se osjećamo dobro u svojoj koži!