Hendrick’s Gin piće je koje ima neobičnu i posebnu historiju. Proizvodi ga William Grant & Sons, porodična firma iz Južnog Ayrshira koja postoji još od 1887. godine, a poznata je još i po pićima Glenfiddich, Balvenie i Grant’s Scotch.

Od dana kada je smješten na police trgovina sada već davne 1999., Hendrick’s je osvojio profinjena nepca ljubitelja gina ne samo svojim jedinstvenim ukusom, nego i elegantnim, profinjenim izgledom boce. Već četiri godine kasnije mu je The Wall Street Journal dodijelio titulu “najbolji gin na svijetu”!

Receptura Hendrick’s gina je strogo čuvana tajna kako bi se spriječilo kopiranje negovog specifičnog okusa. Jedna od tri osobe na svijetu koja je čuvar ove tajne je Lesley Gracie, koja je, zapravo, zaslužna za njegov recept. Lesley je po struci diplomirana hemičarka i radila je u industriji lijekova godinama – sve do preseljenja u Južni Ayrshir i početka rada u William Grant & Sons. Krajem prošlog milenija odnosno 1999. godine kompanija je odlučila kreirati ultra – premium gin, te je Lesley provela stotine sati u laboratoriji kreirajući napitak koji predstavlja delikatnu mješavinu standardnih sastojaka za gin poput borovica, odstajalog korijena Angelice, korijander i peruniku, ali i specifičnije dodatke poput kamilice i infuzije krastavca i ruže. Htjela je postići doživljaj uživanja u sendviču sa krastavcima usred ružičnjaka. Govori se da je po vrtlaru koji je više od 30 godina radio za porodicu Grant i koji je održavao ružičnjake gin i dobio ime!

Posebnost se ogleda i u metodi destilacije koja se provodi na isti način decenijama. Naime, Charles Gordon je na aukciji kupio Bennet kotao iz 1860. i Carter Head kotao iz 1948. te ih je restaurirao. Danas su upravo oni ključni u procesu destilacije! U Bennet kotlu natapa se alkohol dobijen od žitarica, čista izvorska voda i začinsko bilje od 24 do 36 sati. Potom se mješavina postepeno zagrijava kako bi se stvorio destilat. U međuvremenu, u Carter Head-u, alkoholne pare obgrle sirove botaničke sastojke. Destilati se spajaju, i potom se infuzijom dodaju okusi ruže i krastavca. Ovaj kompleksni proces (većina proizvođača gina koristi se samo jednim kotlom) daje Hendrick’s ginu posebni i prepoznatljivi okus. Tako se godišnje proizvede samo 200.000 sanduka Hendrick’s gina, a ova količina nestaje brzinom svjetlosti.

Neobičnost se ogleda i u dizajnu boce, te brendingu. Inspirisan je viktorijanskim stilom – djeluje luksuzno. Inače, viktorijanski stil vladao je tokom 19. stoljeća i karakteriše ga fini, sofisticirani dizajn protkan detaljima: u odjeći, arhitekturi itd. Kreativni i marketinški tim Hendrick’s gina aktivnosti temelji upravo na tome, tako da su na događajima, kao i promotivnim materijalima dominantni elementi šahovskih figura, satova, truba suptilno ilustrovani ružama i krastavcima.